مهسان تقی پور عکاس لاهیجانی برگزیده دومین جشنواره ملی عکس خلیج‌فارس شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: یک قطعه عکس از مهسان تقی پور هنرمند لاهیجانی برنده مقام نخست دومین جشنواره ملی عکس خلیج فارس شد.
وی افزود: مهسان تقی پور عکاس فعال کانون عکس انجمن سینمای جوان لاهیجان با یک عکس در دومین جشنواره ملی عکس خلیج فارس شرکت و مقام نخست این جشنواره را از آن خود کرد.
مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت:دومین جشنواره ملی عکس خلیج‌فارس با حضور ١١٨٠٠ عکس با مشارکت ١٣٢٠ عکاس از ٢٨ استان کشور در نهایت با انتخاب عکاسان برگزیده از استان‌های گیلان، البرز، بوشهر، خراسان رضوی، هرمزگان، کرمان، فارس، مرکزی، کرمانشان و خوزستان به کار خود پایان داد.
قاسم مصفا افزود:مهسان تقی پور از عکاسان فعال کانون عکس لاهیجان دارای مدرک کارشناسی در رشته مترجمی زبان و بیش ازپنج سال است که در رشته عکاسی فعالیت دارد.
وی تصریح کرد:پیش از این عکس‌های این عکاس در جشنواره بین المللی عکس خیام، راهیابی به پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کرمانشاه" شبدیز"، جشنواره هیپای امارات و مسابقه محیط زیست دریایی استان گیلان و در کتب مجموعه عکس‌های مختلفی از جمله کتاب عکس دریای دوستی "کاسپین" به چاپ رسیده است.

 

انتهای پیام / ق

عکاس لاهیجانی مقام نخست جشنواره ملی عکس خلیج فارس را از آن خود کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.