مرحله نهایی سومین رویداد ایده پروری و کارآفرینی با موضوع سلامت همراه صبح امروز، در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز شد.

آغاز مرحله نهایی سومین رویداد ایده پروری و کارآفرینی با موضوع سلامت همراهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ممیزان، مدیر مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این رویداد در محور‌های اپلیکیشن‌های آموزشی، سیستم‌های تصمیم یار بالینی، روش‌های تشخیصی آنلاین، محاسبه گر‌های پزشکی، خودمدیریتی بیماری ها، مرجع‌های دارویی، بازی‌های سلامت (هدفمند و آموزشی)، تشخیص، ارزیابی و درمان از راه دور، ارزیابی مراکز بهداشت و درمان و  پاراکلینیک برگزار می‌شود.

ممیزان افزود: داوری اولیه ایده‌های پذیرفته شده در روز شنبه ۱۵ اردیبهشت در محل سالن همایش امام علی (ع) دانشکده پزشکی با حضور و رقابت ۳۳ تیم ایده پرداز انجام گردید که پس از داوری، ۱۲ تیم جهت حضور در مرحله نهایی برگزیده شده و از ۱۸ الی ۲۰ اردیبهشت با هم به رقابت پرداختند.

اعلمی، مدیر برگزاری رویداد ایده پروری و کارآفرینی هم در این باره گفـت: دفاع نهایی گروه‌ها در ۵ دقیقه انجام می‌شود و پس از امتیاز دهی داوران سه تیم برتر به عنوان گروه‌های مستقر در مرکز رشد فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تسهیلات بلاعوض در نظر گرفته شده که به ترتیب برای گروه‌های اول تا سوم، ۲۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون تومان می‌باشد استفاده می‌کنند.

اعلمی افزود: این سه گروه به عنوان یک واحد فناوری در مرکز رشد فناوری‌های سلامت دانشگاه کار خود را ادامه می‌دهند تا پس از دو الی سه سال به عنوان یک کسب و کار مستقل و پایدار از مرکز رشد خارج شوند.

انتهای پیام//ف. ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.