معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

ملت ایران از ارزش های والای انقلاب دست نخواهد کشید

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در این آیین گفت: ما نیازمند مکتب شهادت و تفکر ایثار هستیم و شهدا متعلق به همه ملت و فارغ از هر جناح و تفکر سیاسی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام بیان کرد: یادواره 65 شهید ایل ریزه وند شامگاه چهارشنبه در چرداول برگزار شد.

نوذری اظهار کرد: ویژگی بارز دفاع مقدس این است که برخلاف جنگ های طول تاریخ کشور ایران یک وجب از خاک وطن را از دست ندادیم و در این جنگ تحمیلی ما  در برابر کشورهای زیادی از خاک کشور دفاع کردیم.

وی گفت: ایلات ما در طول تاریخ مرزداران خوبی بودند و هیچگاه به وطن خیانت نکردندو نقش آنان در دوران دفاع مقدس و پس از آن شایسته قدرشناسی و تکریم است.

نوذری  ادامه داد: استان ایلام مسیر خوبی را برای توسعه طی می کند و با همدلی و تعامل بین استاندار و نماینده عالی دولت، نماینده ولی فقیه در استان، مجمع نمایندگان، ائمه جمعه و احزاب سیاسی آینده ای روشن برای توسعه استان متصور هستیم.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام همچنین اضافه کرد:زیرساخت های مهمی چون نفت و گاز، مرز، اربعین و پتانسیل های دیگری برای توسعه استان مناسب است و باید از این ظرفیت های مهم استفاده بهینه را ببریم.

انتهای پیام/با


یادواره 65 شهید ایل ریزه وند در چرداول برگزار شد

برچسب ها: شهدا ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.