قائم مقام وزیر کشور گفت: به طور یقین با دلایل محکم و قوی، آمریکا دوام نخواهد آورد و به خاطر خروج از برجام پشیمان می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید حسین هاشمی قائم مقام وزیر کشور در ساری با تاکید بر این که به طور یقین با دلایل محکم و قوی، آمریکا دوام نخواهد آورد و به خاطر خروج از برجام پشیمان می‌شود، گفت: دنیای امروز، دنیای ارتباطات است که سبب شده تا به محض اعلام خروج آمریکا از برجام، کشور‌های انگلیس، فرانسه و آلمان مخالفت خود را به مردم دنیا اعلام کنند.

وی افزود: همان طوری که رئیس جمهوری اعلام کردند، مذاکره و صحبت می‌کنیم و اگر منافع ما بر اساس مصوبات برجام محقق شود، ادامه می‌دهیم.

هاشمی گفت: بیرون رفتن ایالات متحده آمریکا از برجام صد درصد به نفع کشورمان است و باید با هوشمندی و با دیپلماسی قوی ترامپ را رسوا‌تر کنیم.

قائم مقام وزیر کشور افزود:اتحاد و انسجام داخلی باید بیش از پیش باشد و نباید احساسی عمل کنیم و باید همان گونه که مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری تشخیص لازم را می‌دهند، با قدرت، منطق و تدبیر، برنامه‌ها و اهداف مورد نظر را عملیاتی کنیم.

وی گفت: وظیفه همه این است تا مضاعف کار کرده و بالاتر از وظیفه در اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری مشارکت کنیم.

هاشمی با بیان اینکه باید با کسانی که در مسیر اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی مانع ایجاد می‌کنند، برخورد کنیم، خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی شرکت کننده در این جلسه گفت: اجازه اختلاف و هزینه‌های غیر ضروری را به حوزه ماموریت‌های خود ندهید.

هاشمی بهره گیری از ظرفیت‌های داخلی را مهم‌ترین اصل در اقتصاد مقاومتی دانست و تاکید کرد: استان مازندران در حوزه کشاورزی باید حرف اول کشور را بزند و صنایع تبدیلی این استان با توانمندی بالا باید بیشترین نقش را در خودکفایی محصولات غذایی کشور داشته باشد.
انتهای پیام/آ

رسوا کردن ترامپ با دیپلماسی هوشمندانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار