معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: افزایش دوربین‌های ثبت تخلف به کاهش ۳۰ درصدی تخلفات سرعت غیرمجاز در بزرگراه‌ها منجر شده است.

علیرضا صلواتی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به فعالیت ۷۰ دوربین نظارت تصویری در شهر اصفهان ، ازاضافه شدن ۴۰۰ دوربین‌ نظارت تصویری و ثبت تخلف اصفهان به دوربین‌های نظارتی اصفهان تا پایان خرداد امسال خبر داد.

به گفته وی با بهره برداری از این تعداد دوربین در مجموع ۸۰۰ دوربین نظارت تصویری و ثبت تخلف محدوده ترافیکی شهر اصفهان را رصد می‌کند و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان امسال شمار دوربین ‌های ترافیکی اصفهان به ۱۰۰۰عدد افزایش خواهد یافت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه سال گذشته همه اعتبارات مورد نیاز برای پایش نظارت تصویری و ثبت تخلفات ترافیکی شهر اصفهان جذب شد، گفت: برخی از سامانه‌های آماده شده نصب و برخی دیگر نیز در انتظار تامین برق و دریافت کد اعمال قانون از پلیس راهور است.

صلواتی با اشاره به فعالیت پنج خودرو سیار ثبت تخلف در اصفهان و گشت این خودروها در محدوده خیابان‌های توحید، حکیم نظامی، نظر و دکتر شریعتی برای اعمال قانون در خصوص پارک دوبل ،افزود: به زودی پنج خودروی سیار ثبت تخلف جدید در شهر اصفهان فعال می‌شود.

وی  با بیان اینکه همه دوربین‌های نظارت تصویری و ثبت تخلف شهر اصفهان به شبکه هوشمند ترافیکی شهر اضافه می‌شود، گفت: در حال حاضر اسناد فنی مناقصه این دوربین‌ها در دست بررسی است و  امیدواریم در نیمه اول امسال بتوانیم پنج سامانه را به شهر اضافه کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان کاهش ۳۰ درصدی تخلفات ناشی از سرعت غیر مجاز و به حداقل رسیدن تخلف عبور از چراغ قرمز را دستاوردهای توسعه دوربین‌های نظارت تصویری و ثبت تخلف در اصفهان دانست و افزود: هدف اعمال قانون و جریمه کردن نیست، بلکه داشتن شهری آرام و قانونمند آرمان مدیریت شهری اصفهان است.

وی تصریح کرد: شهروندان باید به قوانین احترام بگذارند تا از جریمه این دوربین‌ها مصون باشند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.