مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم بارش های پراکنده و رگباری در برخی نقاط استان طی امشب و صبح فردا جمعه خبر داد.

کوروش بهادری مدیرکل هواشناسی خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به افزایش ابر و بارش های رگباری در برخی نقاط استان طی امروز بیان داشت: بارش  باران تا صبح فردا، جمعه 21 اردیبهشت ماه در استان ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه به بررسی مدل های هواشناسی و پیش بینی ها اشاره و تصریح کرد: وقوع بارش های پراکنده در خوزستان تا پایان اردیبهشت در بسیاری از نقاط استان دور از انتظار نیست.

بهادری بارش های شب گذشته در استان را مطلوب توصیف کرد و اذعان داشت: خوشبختانه در تمام نقاط استان کم و بیش بارش داشته ایم و ایستگاه ها میزان بارندگی در شوشتر 25، مسجدسلیمان 21، ایذه 32، آبادان 10، شادگان 11، دهدز 20، رامهرمز 10، قلعه تل 26، تاراز 85 و باغملک 27 میلیمتر ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان درخصوص اختلاف زیاد بارندگی در 2 ایستگاه هواشناسی اهواز اظهار کرد: راهدار اهواز در جنوب این شهر میزان بارندگی را 17.6 و راهدار مستقر در فرودگاه آن را 6.4 میلیمتر ثبت کرده که با توجه به نقطه ای بودن بارش های بهاری این امر عادی است.

وی گفت: در 24 ساعت گذشته هندیجان با 36 و دهدز با 15 درجه گرم ترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شده و دمای شهر اهواز در این بازه زمانی بین 19 تا 33 درجه در نوسان بوده است.

انتهای پیام/گ

بارش پراکنده باران در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار