قاضی‌زاده هاشمی گفت: مردم انتظار دارند که همه امور توسط مرجع دولت انجام بگیرد، اما در اقتصاد مقاومتی مردم و دولت باید انجام وظیفه کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حسن قاضی‌زاده هاشمی در جلسه ستادبازساری استان کرمانشاه که عصر امروز در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: کرمانشاه در حادثه زلزله اخیر مظلوم واقع شد و مسؤولان مسبب شرایط دشوار و نگران کننده آن هستند.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه وقوع حادثه زلزله اخیر در استان کرمانشاه حواشی بسیاری در برداشت، تصریح کرد: وعده‌های که رئیس جمهور به مردم این منطقه داده حتما باید با پیگیری مسؤولان عملیاتی شود و بنیاد مسکن به زلزله‌زدگان تعهدی که داده پای بند باشد و منازل را به موقع و مقام‌تر تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه طی سه مرحله پس از وقوع حادثه زلزله اخیر به استان سفر داشته است، افزود: قبل از سرد شدن هوا باید اقدامات لازم در بازسازی مناطق زلزله‌زده استان انجام بگیرد.

وی با اشاره به گزارش عمکردهای که از سوی دستگاه‌های اجرای در این جلسه عنوان شد، بیان کرد: مردم انتظار دارند که همه امور توسط مرجع دولت انجام بگیرد، اما در اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی مردم و دولت باید انجام وظیفه کنند.

این مسؤول گفت: در سطح منطقه‌ای تصمیم و تلاش مسؤولان در حوزه بهداشت و درمان باید جدی‌تر اتخاذ شود و فراتر از مسؤولیت خویش به خدمت بپردازند و در عین حال مورد توجه و قدردانی قرار بگیرند.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه کشور در شرایط ویژه و امکانات فراوانی قرار دارد، متذکر شد: در برجام اتفاق نظر داشتیم که آمریکا به تعهدات پای‌بند نخواهد بود و روزهای اخیر کنار کشید و خوف و رجایی که ایجاد کرد دندان لقی بود که آزار می‌داد که کنده شد و دور انداختیم چراکه دوری از آنان به نفع ملت ما بود.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: برداشتم از مواضع رئیس جمهور و شرایط فعلی این است که بپذیریم نسل نوجوان ما انقلاب را تجربه نکردند، لذا اقنا کردن افکار عمومی و باور آنان در زمینه تبلیغاتی که علیه کشور عنوان می‌کنند به هیچ وجه صحیح نیست و باید به جوانان در تعهد به اهداف نظام و تشخیص حقیقت کمک کنیم.

این مسؤول ادامه داد: مردم جهان و کشور باید به این نتیجه برسند که امریکا عهد شکن و به دنبال زیاده‌طلبی است.

وزیر بهداشت تاکید کرد: با استفاده از منویات راهگشای مقام معظم رهبری، دستورات سه قوه در نظام مقدس جمهوری اسلامی و راهبرد مسؤولان اجرایی استان از اهداف خود دست بر نمی‌داریم و با اقتدار در توسعه و پیشرفت ایران اسلامی حرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/ب

صحبت های وزیر بهداشت در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.