عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: کی روش درباره تمدید قرارداد هنوز موضوعی را عنوان نکرده و آن را به آینده موکول کرد.

شیعی: کی روش برای تمدید قرارداد در آینده جواب می‌دهم!محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مراسم رونمایی از لباس رسمی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار کرد: نشست بسیار خوب و در شان تیم ملی برگزار شد. تیم ملی نیاز دارد، آبرومند و با لباس یکدست و شخصیت بالایی در جام جهانی حضور یابد.

او افزود: اعضای تیم ملی نیاز داشتند تا این لباس برای آن‌ها مهیا شود و خیلی خوشحالم که این اتفاق رخ داد. البته هنوز پیراهن تیم ملی را ندیدم و امیدوارم در روز رونمایی این پیراهن هم، اتفاقات خوبی رخ دهد و پیراهنی در شان تیم ملی تولید شود.

شیعی در خصوص پیشنهاد ۶ ماهه تمدید قرارداد فدراسیون فوتبال به کی روش و ناراحتی این مربی بیان کرد: نه، کی روش هنوز موضوعی را عنوان نکرده و آن را به آینده موکول کرده است. دبیرکل فدراسیون و تاج بیشتر در جریان هستند و بهتر است از آن‌ها سوال کنید.

مدیرعامل پیکان ادامه داد: به دلیل مشکلات فنی و مخالفت فیفا، هرچند تلاش زیادی کردیم، اما یوز روی پیراهن تیم ملی حضور ندارد و در مورد این موضوع ساکت و تاج بیشتر در جریان هستند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد دستیاران زلاتکو کرانچار در تیم ملی امید خاطرنشان کرد: کمیته فنی پیشنهادهایش را می‌دهد، اما باید نظر کرانچار هم مثبت باشد، زیرا او مسئول فنی است و باید انتخاب نهایی را کند. من در رسانه‌ها متوجه حضور احتمالی شاهرودی و عابدزاده در تیم ملی امید شدم، اما هنوز کمیته فنی جلسه‌ای تشکیل نداده که روی این موضوع صحبت کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات شیعی در مورد رونمایی از لباس رسمی تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار