مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز بر نهادینه کردن حفظ و نگهداری از فضای سبز تاکید داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید امیری فرد، مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اهواز گفت: حضور انجمن های حمایت از فضای سبز و محیط زیست در کنار این سازمان باعث دلگرمی می باشد و انتظار داریم این فعالیت در راستای نهاینه کردن حفظ و نگهداری از فضای سبز ادامه داشته باشد.

وی با تاکید بر فرهنگ سازی در حفاظت از فضای سبز بیان داشت: باغ های بوتانیک، صخره ای و میوه های قرآنی، همانند انگور، انار، انجیر، و نخل از ایده های جدید و اجرا شده این سازمان در نوروز 97 بود که مورد استقبال شهروندان نیز قرار گرفت و نقش موثری در فرهنگ سازی فضای سبز نیز داشته است.

 امیری فرد افزود: مکاتبات لازم در خصوص واگذاری قسمتی از پارک های مناطق، برای اختصاص به پارک پیوند و تولد صورت گرفته است و بزودی طبق هماهنگی انجام شده با شهردار اهواز و همزمان با ولادت امام حسن (ع) همراه با هدایای ارزنده مراسم کاشت نهال تولد برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: طرح رستوان های سبز در کلان شهرهایی مثل تبریز، شیراز، تهران و مشهد انجام شده و به زودی اقدامات  لازم جهت اجرای این ایده و عملیاتی شدن آن در کلانشهر اهواز صورت خواهد گرفت.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اهواز از توسعه و بهسازی پارک های محله ای مناطق 2 و 3 گفت و بیان داشت: با پیگیری های مکرر شهردار اهواز، پارک های محله ای و ساحلی کارون که متاسفانه به دلایل مختلف دارای مشکلاتی از قبیل عدم روشنایی، نداشتن مبلمان، سطل زباله و آبنما بودند شناسایی و توسط مناطق مشکلات و معضلات موجود در آن پارک ها رفع شده است و توسعه و بهسازی این پارک ها به حد قابل قبولی رسیده است.

انتهای پیام/م

توسعه فضای سبز با نهادینه کردن حفاظت از پارک ها

برچسب ها: فضای سبز ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.