گلفشان گفت:با حضور به‌موقع نیروهای هلال احمر استان در سیل اخیر دستجرد خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم.

حضور به‌موقع نیروهای هلال‌احمر در سیل اخیر دستجرد/ایران جزء 10 کشور بلاخیز جهان استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ گل‌فشان،مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم با اشاره به کمک‌های مردم قم به زلزله‌زدگان کرمانشاه اظهار داشت: مردم قم در حدود 70 میلیارد تومان از طریق جمعیت هلال‌احمر به مردم زلزله‌زده کرمانشاه کمک کرده‌اند.

وی از کمک 300 میلیارد تومان جمعیت هلال‌احمر در زلزله کرمانشاه خبر داد و افزود: جمعیت هلال‌احمر استان قم در ایام نوروز با ارائه خدمات ویژه به مسافران در محورهای منتهی به استان و داخل شهر و همچنین 23 اکیپ در ایام نیمه شعبان خدمات گسترده درمانی را به مردم ارائه داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر استان در بخش توان‌بخشی و اوقات فراغت جوانان برنامه‌های ویژه‌ای داشته و معلولان و جانبازان از خدمات مرکز توان‌بخشی جمعیت هلال‌احمر استان که سه سال از مدت خدمات‌رسانی آن می‌گذرد، استفاده می‌کنند.

وی استان قم را در ارائه برنامه‌های اوقاف فراغت جوانان در کشور دارای رتبه نخست دانست و گفت: این جمعیت دارای 100 خانه هلال در سطح استان بوده که آمادگی خود را برای تشکیل کلاس‌های آموزشی کمک‌های اولیه در مساجد نیز اعلام می‌کند .

گلفشان از حضور به‌موقع نیروهای هلال‌احمر در سیل اخیر دستجرد خبر داد و خاطرنشان کرد: با حضور به‌موقع نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان در حادثه سیل اخیر در دستجرد خوشبختانه تلفات جانی نداشته و امیدواریم آمادگی لازم را در همه جوانب در این جمعیت ایجاد کنیم.

وی ایران را جز 10 کشور بلاخیز جهان معرفی کرد و گفت: باید با آموزش‌های لازم مردم قبل از رسیدن نیروهای امدادی بتوانند به یکدیگر کمک کنند تا در حوادثی مانند زلزله شاهد خسارت‌های جانی کمتری در کشور باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم با ابراز خرسندی از جایگاه کشور ایران در جهان اظهار داشت: ایران جز چند کشور نخست در ارائه کمک‌های بشردوستانه در جهان مطرح بوده و نکته قابل‌توجه این نهاد، مردمی و بدون وابستگی به نهاد خاصی بودن این جمعیت است.

انتهای پیام/ش

سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار