استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خروج آمریکا از توافق هسته‌ای برجام قابل پیش‌بینی بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی با اشاره به بدعهدی و خروج آمریکا از برجام اظهار داشت: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و رئیس جمهور، این موضوع را سال‌های گذشته پیش‌بینی کرده بودند. 

وی افزود: انتخاب شعار امسال با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری نیز گویای آینده‌نگری و پیش بینی ایشان در این زمینه است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کشور‌های اروپایی تنها به دنبال منافع مالی هستند گفت: آمریکا علاوه بر منافع مادی، در پی اهداف سیاسی و استکباری و نفوذ در دیگر کشور‌هاست.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا در طول ۴۰ سال اخیر همواره و با شیوه‎های گوناگون به دنبال مقابله با جمهوری اسلامی و جلوگیری از گسترش اهداف آن بوده است ادامه داد: نقض توافق برجام از سوی آمریکا، منجر به تقویت وحدت و انسجام در کشور شد.

گفتنی است: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از بهانه‌جویی‌های واهی و تهدیدات مختلف در مورد تصمیم خروج از توافق هسته‌ای برجام، شامگاه سه شنبه گذشته ۸ می ۲۰۱۸ میلادی برابر با ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ هجری شمسی، فرمان اجرایی خروج آمریکا از این توافق را امضا کرد.

انتهای پیام/ن

شعار امسال بیانگر آینده‌نگری مقام معظم رهبری است

برچسب ها: استانداری ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار