مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت:کارگاه «بومینو» در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد در استان کرمان با ایده‌های خلاقانه و در راستای اهداف هلال احمر طی دو روز برگزار شد.

کارگاه بومینو در هلال احمر کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت:دوره کارآفرینی و کسب و کار در قالب تفاهم‌نامه سه جانبه بین ستاد مبارزه با مواد مخدر، مرکز امور اجتماعی وزارت کشور وهلال احمر برگزار شده است.

وی افزود: این کارگاه با هدف توانمندسازی و ارتقاء سلامت گروه‌های مختلف هدف جمعیت هلال احمر، کاهش نرخ بروز اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی با حضور ۵۱ نفر از اعضای جوانان سراسر استان به مدت دو روز در سالن سمعی و بصری ساختمان ستادی جمعیت برگزار شد.

وی بیان کرد: رویداد بومینو با حضور اعضای خلاق و فرهیخته کانون‌های جوانان و دانشجویی درقالب ۷ گروه سازماندهی و توسط تسهیلگر با مفاهیم اولیه کارآفرینی و علائق و توانمندی‌های خود در این حوزه آشنا و سپس اهداف خود را مشخص کرده و بعد از آن به تشخیص فرصت‌های کارآفرینی در اطرافشان می‌پردازند.

فلاح افزود: در روز دوم کارگاه nvp به مدت نیم ساعت جهت آماده سازی نمونه اولیه محصول تیم‌ها برگزار وگروه‌ها به پرزنت ایده خود پرداختند و از طرح خود دفاع کردند. در ادامه داوران با بررسی و جمع بندی امتیازات، گروه‌های برتر و منتخب را اعلام و معرفی کردند

براساس این گزارش، ایده‌های مختلف و بسیار جذابی از سوی شرکت کنندگان ارائه شد؛ که در پایان این دوره ایده pow مقام اول، مانیتور پرو لباس رتبه دوم و دیزاین تجهیزات خانگی رتبه سوم را کسب کردند که در نهایت این سه ایده در مرکز کشور با سایر ایده‌ها به رقابت می‌پردازند.

سردار چناریان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و خانم زهرا موسی پور مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از مهمانان ویژه این رویداد بودند.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار