سخنگوی کمیسیون عمران گفت: افزایش قیمت مسکن حباب است و دولت هرچه سریع‌تر با ساماندهی وضعیت ارز این مشکل را حل کند.

یصدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به رشد بی‌سابقه نرخ مسکن در کشور به ویژه پایتخت، اظهار کرد: گرانی سرسام‌آور مسکن، بیش از توان مالی مردم است.

وی با بیان اینکه گرانی مسکن در سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است، ادامه داد: تورم در بخش مسکن بیش از نرخ مورد تصور بوده و دادوستد‌ها در این بخش را با مشکل مواجه کرده است.

سخنگوی کمیسیون عمران با تاکید بر اینکه دولت به ویژه مسئولان وزارت راه و شهرسازی باید با برنامه‌ای مدون گرانی مسکن را مهار کنند، تصریح کرد: متاسفانه گرانی مسکن و اجاره بها با درآمد‌های مردم همخوانی ندارد، البته این مشکل در تهران نمود بیشتری نسبت به سایر استان‌ها دارد.

بدری با بیان اینکه افزایش قیمت مسکن بیشتر نشات گرفته از بازار ارز است، گفت: متاسفانه وضعیت فعلی بازار مسکن متاثر از نابه‌سامانی ارز است که باید این مشکل را مسئولان ذیربط حل کنند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم در ماه مبارک رمضان قیمت مسکن کاهش یابد، گفت: افزایش قیمت مسکن بیشتر حباب است و باید دولت هر چه سریع‌تر وضعیت ارز را ساماندهی کند تا این وضعیت بهبود یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
هرکی بخواد بخره با قیمت بالا ضرر میکنه خیلی از بنگاهها یا مالین خونه مونده رو دستشون با شایعه پراکنی و ... میخوان واحداشون رو بفروشن
Germany
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
خداکنه که حباب باشه / حالا اگه حباب باشه کی میترکه این حباب کی خونه ارزون میشه از اون ور میگن سود تسهیلات و کم کردن از این ور خونه رو گرون میکنن قیمت ارز زیاد شده به ریال درآمد داریم باید به دلار خرج کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
ظررمیکنن به این دلیل اون موقع دیگه رونق نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
هر چه بالا میرود همه اش حباب هست این حبابها هست که دارد مردم بیچاره میکند تا کی حباب هست مگه این تورم چقدره
این مسکن این ارز باید اینقدر گرون شه ؟ چرا مسئولین فکری به این حباب نمیکنند آیا توانایی ندارند ؟
آخرین اخبار