مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از برگزاری هجدهمین نمایشگاه مواد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان و طرح ضیافت در همدان خبر داد.

برپایی  نمایشگاه طرح ضیافت در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  حسین رجبیان؛ مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان گفت: در این دوره از نمایشگاه طرح ضیافت به همراه جشنواره غذا از تاریخ 23 تا 28 اردیبهشت ‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: تعداد 80 واحد شرکت کننده از استان های همدان، اصفهان، یزد، کرمان، قزوین، تهران، اردبیل و غیره در این نمایشگاه حضور دارند و به ارائه ی کالا می‌پردازند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان ادامه داد: محصولاتی که در این نمایشگاه ارائه می‌شود شامل لبنیات، انواع برنج، گوشت، مرغ، انواع روغن‌های خوراکی و همچنین سوغات استان‌های گوناگون است.

وی اعلام کرد: همزمان با این نمایشگاه و با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جشنواره غذا با حضور واحدهای مختلف از سرتاسر استان برگزار می‌شود.

رجبیان با بیان اینکه تنوع و گستردگی محصولات ارائه شده در این نمایشگاه می تواند جوابگوی تمامی سلیقه ها باشد اظهار داشت: با توجه به استقبال بسیار خوب از این عنوان نمایشگاهی در سال‌های گذشته، مشارکت کنندگان نیز به خوبی از این نمایشگاه استقبال کرده و هر کدام سعی کرده‌اند که بهترین و با کیفیت‌ترین محصول خود را ارائه کنند.

انتهای پیام/ج

نمایشگاه طرح ضیافت در همدان برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار