بنیان‌گذار حزب اوراسیا در روسیه گفت: ما مسئله اسراییل را از مسئله یهود باید جدا کنیم و گروه‌های مخالف صهیونیست معتقد به کتاب مقدس بوده و باید بین نگاه به اسرائیل و یهودیت، تفاوت قائل شد.

باید بین نگاه به اسرائیل و یهودیت، تفاوت قائل شد/آمریکا می‌خواهد  دنیا را به سمت جنگ جهانی سوم هدایت کندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ الکساندر دوگین  در ششمین کنفراس بین‌المللی افق با موضوع "قدس، پایتخت همیشگی فلسطین" در مشهد گفت: خوشحالم که می‌بینم که اندیشمندان مختلف به ایران آمدند تا از مسئله‌ای دفاع کنند که خیلی کشور‌ها از آن غفلت کردند.

وی با بیان اینکه کسانی که از این آرمان دفاع می‌کنند پیرو عدالت و عزت هستند گفت: فلسطین بخشی از داستان کلی فضای امروز جهان است، مسئله هسته‌ای هم در کانون مسائل دنیای سیاست امروز است و ما نمی‌توانیم بدون توجه به فضای روز در این مورد صحبت کنیم.

دانشمند علم سیاست اهل روسیه و بنیان‌گذار حزب اوراسیا در روسیه  افزود:  انتخاب ترامپ نشان داد حتی فضای سیاسی داخل آمریکا چند قطبی شده و مردم آمریکا به سمتی رفتند تا به سمت جریانی فارغ از جریان‌های حاکم حرکت کنند.

الکساندر دوگین تصریح کرد:  اگرچه ترامپ انتخاب مناسبی برای این مورد نیست، اما نشان می‌دهد مردم آمریکا به دنبال تغییر هستند .
 
بنیان‌گذار حزب اوراسیا در روسیه گفت:  نومحافظه کاران فضای سیاسی امریکا را مصادره به مطلوب کردند که اگر در این مسیر حرکت کنند پایان امریکا نزدیک است.

الکساندر دوگین با بیان اینکه امریکا باید بداند دنیا تغییر کرده است افزود: دنیای دو قطبی نومحافظه کاران که در امریکا شکل گرفته و جان بولتون نماینده آن است، او یک اهریمن است که در جهان امروز وجود دارد.

وی تصریح کرد: جان بولتن نماینده جهان تک قطبی است که می‌خواهد  دنیا را به سمت جنگ جهانی سوم هدایت کند و این برهه تاریخی را رقم می‌زند.

انتهای پیام//ا.س
 

ششمین کنفراس بین‌المللی افق با موضوع "قدس، پایتخت همیشگی فلسطین"

 
 
برچسب ها: فلسطین ، ترامپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.