«هدر نائورت» در مصاحبه با شبکه سی ان ان مدعی شد ایران مسئول همه اقدامات بد در جهان است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی کالر، «هدر نائورت»، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز گذشته (جمعه) در مصاحبه با «کریس کومو»، خبرنگار شبکه سی ان ان مدعی شد ایران مسئول همه اتفاقات بد در جهان است!

کریس کومو، خبرنگار شبکه سی ان ان از وی پرسید: با توجه به شرایط کنونی میان ایران و اسرائیل، آیا این نگرانی وجود دارد که خروج آمریکا از توافق هسته ای ایران، به تشدید اقدامات اخیر در سوریه و پرتاب موشک از این کشور به بلندی های جولان منجر شده باشد؟

وی به سرعت به این پرسش خبرنگار سی ان ان واکنش نشان داد و مدعی شد: واقعا «غیرقابل باور» است که مردم سعی دارند به خاطر اقدامات ایران، آمریکا را سرزنش کنند. می دانید این کار واقعا غیرقابل باور است که برخی دیگر هم اسرائیل را برای این اقدامات سرزنش می کنند. ایران مسئول همه اقدامات بد در سراسر جهان است. همه این اقدامات بد از سوی ایران است و نه هیچ کشور دیگر.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا سه شنبه هفته گذشته خبر خروج آمریکا از توافق هسته ای ایران را اعلام کرد. این در حالی است که همه شرکای اروپایی ترامپ تلاش کردند تا ترامپ را از این تصمیم منصرف کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
هر حرفش همش دروغه این سخنگوی وزارت امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
برای کشورامریکا واقعا متاسفم .انشالله روزی شاهد باشیم که کاخ سفید امریکا نابود شده
آخرین اخبار