سرپرست شرکت پخش فرآورده های نفتی زنجان ازمصرف بیش از ۱۲ میلیون متر مکعب CNG طی فروردین ماه سالجاری در زنجان خبر داد.

مصرف بیش از ۱۲ میلیون متر مکعب CNG در زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛محسن شهبازی سرپرست شرکت پخش فرآورده های نفتی زنجان با اشاره به میزان مصرف CNG در فروردین ماه سال جاری در استان گفت: تغییر محسوسی در روند مصرف به ثبت نرسیده بطوریکه میزان مصرف در فروردین ماه سالجاری در حدود ۱۲ میلیون و ۴۱۲ هزار متر مکعب و مدت مشابه ۱۲ میلیون و ۴۲۳ هزار متر مکعب بوده است.
وی افزود:در همین ماه مصرف بنزین سال جاری ۳۶ میلیون و ۷۰۰هزار لیتر و سال ۹۶ در حدود ۳۱ میلیون و ۲۰۰هزار لیتر بوده است.
شهبازی گفت:میزان مصرف ۱۲ میلیون مترمکعبی CNG در فروردین ماه سالجاری و سال ۹۶ منجر به صرفه جویی ۱۲ میلیون لیتری در مصرف بنزین شده است .
محسن شهبازی اضافه کرد:گاز طبیعی ۲۵ درصد سبد حمل و نقل استان رادر فروردین ماه سال جاری پوشش داده که این میزان در مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد بوده است .
وی ادامه داد: از مجموع ۲۵ درصد سهم CNG در سبد حمل و نقل استان در فروردین ماه سالجاری بیشترین میزان متعلق به ناحیه ابهر با ۲۹ درصد و کمترین مربوط به ناحیه مرکزی با ۲۳ درصد می باشد و در سال ۹۶ نیز ۲۱ درصد سهم CNG در سبد حمل و نقل استان بیشتر در ناحیه ابهر با ۳۳ درصد به ثبت رسیده است .
این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر حرکت به سوی استفاده از سوخت پاک و صرفه جویی در مصرف انرژی های فسیلی گفت:در نظر است در نواحی که CNG کمترین سهم را در سبد حمل و نقل دارد جایگاههای بیشتری احداث تا سهم آنها نیز از سبد حمل و نقل افزایش یابد.

انتهای پیام/ن

مصرف ۱۲ میلیون و ۴۱۲ هزار متر مکعب سی ان جی در زنجان

 

برچسب ها: شرکت نفت ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.