سرخپوشان پایتخت روز دوشنبه در دیدار حساس و مهم به مصاف تیم الجزیره امارات می روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حساس ترین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. این تیم  برای صعود به مرحله بعد به پیروزی برابر تیم الجزیره  نیاز مبرم دارد.  

سرخپوشان پایتخت در حالی در دیدار رفت تن به شکست 3 بر 2 برابر الجزیره امارات دادند که می توانستند به راحتی با امتیاز به تهران بازگردند اما اشتباهات فردی و استفاده نکردن از موقعیت ها تیم را در شرایطی قرار داد که در آخرین دقایق گل سوم را دریافت کردند و با شکست به تهران بازگشتند.

به هر حال برخلاف دیدار رفت، سید جلال حسینی  فرمانده و کاپیتان تیم غیبت ندارد و در قلب دفاع پرسپولیس برابر الجزیره امارات به زمین مسابقه می رود.

 یک خط جلوتر از خط دفاع حضور کمال کامیابی نیا در هاله ای از ابهام قرار دارد و امروز قرار است تست نهایی از او گرفته شود تا وضعیتش برای بازی با الجزیره مشخص شود.

در سایر خطوط بعید به نظر می رسد که تغییری در ترکیب پرسپولیس ایجاد شود چرا که تجربه ثابت کرده است که برانکو به ندرت به ترکیب تیمش دست می زند.

نفر به نفر شاگردان برانکو را برای بازی برگشت برابر الجزیره امارات ارزیابی کردیم که از نظر خواهیم گذراند.

علیرضا بیرانوند: گلر مورد اعتماد کی روش که به رغم موفقیت هایش در این فصل گاهی اوقات اشتباهاتی مرتکب می شد که این اشتباهات مرگبار ضرر جبران ناپذیری به تیم می زند. این دروازه بان لرستانی در دیدار رفت برابر الجزیره در خوردن 3 گل تاثیر گذار بود و در واقع یکی از ضعیف ترین بازیکنان پرسپولیس بود. به هر حال برانکو باید از لحاظ روحی و روانی روی این گلر کار کند و او را آماده این نبرد حساس کند.

سید جلال حسینی: فرمانده و کاپیتان پرسپولیس در خط دفاع است. هر گاه در فصل گذشته، سید جلال محروم یا مصدوم بود پرسپولیس روز سختی را سپری می کرد که از جمله آن دیدار با الجزیره امارات بود که منجر به شکست سرخپوشان پایتخت شد اما در دیدار روز دوشنبه ، سید جلال در قلب دفاع حضور دارد تا خیال هواداران و برانکو بابت خط دفاعی راحت باشد.

شجاع خلیل زاده: شجاع به خوبی می داند که عملکرد خوبی در دیدار رفت برابر الجزیره امارات نداشت و در غیاب سید جلال نتوانست انتظارات را برآورده کند. این بازیکن مازندرانی در بازی برگشت  باید جبران کند و اجازه ندهد درکنار سید جلال توپی از دروازه عبور کند. این بازیکن که برخلاف سید جلال، کی روش هیچ اعتمادی به او ندارد فصل پر فراز و نشیبی پشت سر گذراند. 

حسین ماهینی: در دیدار رفت با الجزیره امارات به رغم اینکه برانکو از او رضایت داشت اما هواداران معتقدند که انتظارات را برآورده نکرد. این بازیکن بوشهری هنوز نمی داند روز دوشنبه در چه پستی بازی می کند چرا که ممکن است در پست هافبک دفاعی به زمین مسابقه برود. ماهینی نوع بازی اش به دل هواداران نمی نشیند اما برانکو او را بازیکن با استانداردهای بالا می داند.

صادق محرمی: این فصل بازی های خوبش را به یاد داریم . مدافعی که بازی اش زود به دل هواداران نشست اما عملکرد او  در دیدار رفت مقابل الجزیره امارات دور از انتظار بود و گاهی اوقات از بازیکنان حریف جا ماند و فضاهای بسیاری را برای آنها به وجود آورد که حریف اماراتی با استفاده از این فضاها، پرسپولیس را شکست داد. هواداران روز دوشنبه از او می خواهند که همان صادق چابک و آماده باشد که به همراه سایر بازیکنان  دژ مستحکم برابر حریف اماراتی بسازد.

محمد انصاری: انصاری هم روز خوبی برابر الجزیره امارات نداشت و در روزی که انتظار می رفت در غیاب سید جلال، او کمک حال پرسپولیس باشد اما او هم روز خوبی سپری نکرد و در شکست ارتش سرخ سهم داشت. البته امیدواریم برای بازی روز دوشنبه آماده باشد و بتواند نقش موثری در تیمش ایفا کند.

کمال کامیابی نیا: این بازیکن در دیدار رفت برابر الجزیره امارات از ناحیه کتف مصدوم شد. او پیش از این هم سابقه مصدومیت در این ناحیه را داشت . در حالی که این بازیکن گفته آماده بازی برگشت است اما حضور یا غیبتش در این بازی بستگی به نظر برانکو دارد. در تمام دقایقی که در زمین مسابقه بود بهتر از سایر بازیکنان بازی کرد اما در بعضی از صحنه ها در پست خود حضور نداشت و همین موضوع باعث شد فضای زیادی به بازیکنان حریف بدهد و آنها از این خلا به خوبی استفاده کردند و موفق به گلزنی شدند.

به هر حال در وهله اول سلامتی کمال مهم است اما امیدواریم زمانی که به زمین مسابقه می رود نقطه قوتی برای سیستم دفاعی و حمله پرسپولیس باشد.

سیامک نعمتی: برخلاف بازی های لیگ برتر که برانکو کمتر از نعمتی استفاده می کند در بازی های آسیایی مرد روزهای سخت است و در بیشتر اوقات غصای دست برانکو است. در دیدار رفت برابر الجزیره هم روند خوبی داشت اما چون کل تیم ضعیف عمل می کرد بازی او به چشم نیامد.

احمد نوراللهی: این بازیکن  اولین 90 دقیقه آسیایی خود را برابر الجزیره سپری کرد. وظیفه سنگینی بر دوش او بود اما توانست تا حدودی نبود کمال را جبران کند. او بازیکن آماده ای است و امیدواریم در بازی روز دوشنبه روز خوب نورالهی باشد تا بتوانیم شاهد نبرد جانانه او در زمین مسابقه باشیم. اگر کامیابی نیا در بازی برگشت نباشد وظیفه اصلی بر دوش این بازیکن است.

فرشاد احمد زاده: بعد از تنبیه انضباطی برانکو او هنوز نتوانسته آن طور که باید بازی کند. در دیدار رفت برابر الجزیره امارات روز پرفروغی از او ندیدیم و سابقه نشان داده است که هر وقت او و امیری آماده باشند، پرسپولیس هم برابر رقبایش عملکرد خوبی دارد. هنوز هم او را پسر برانکو می دانند و باید دید می تواند نقش موثری در بازی برگشت داشته باشد یا نه!

وحید امیری: ستاره بی چون و چرای بازی رفت برابر الجزیره امارات همانطور عمل کرد که هواداران انتظار داشتند و یک پاس گل داد و روی گل دوم هم تاثیر مستقیم داشت. او روز دوشنبه یکی از بازیکنان کلیدی برانکو است و شک نداریم مثل همیشه پرفروغ ظاهر می شود.

علی علیپور: گل زیبایش در دیدار رفت، پیروزی برای تیمش به همراه نداشت اما او نشان داد که برای رسیدن به هدفش هیچ حریفی را نمی شناسد و برای او تفاوت نمی کند حریف داخلی  یا خارجی باشد  و این بازیکن دوباره گل زد و نشان داد به روزهای خوبش بازگشته است.

گادوین منشا: منشا در دیدار رفت برابر الجزیره  دقایق کمی در زمین مسابقه بود اما در همان دقایق اندک بازی نشان داد بازیکن تاثیر گذاری است و با گلی که به ثمر رساند پرسپولیس را به بازی برگرداند اما در دفاع تیمی ضعیف عمل کرد تا گل یک امتیازی اش پر پر شود. بعید به نظر می رسد که منشا روز دوشنبه از ابتدا به زمین مسابقه برود اما به احتمال فراوان به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین مسابقه می شود.

انتهای پیام/

نگاهی به عملکرد بازیکنان پرسپولیس برابر الجزیره امارات 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار