فرمانده انتظامی استان کرمان در مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک شهید عرصه نظم وامنیت گفت: امنیت موضوع بسیار مهم و حائز اهمیتی است که برای حفظ آن جوانان زیادی از خون خود گذشته اند.

برخورد قاطع بامخلان نظم و امنیت / امنیت کشور مرهون خون شهداستبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده انتظامی استان کرمان  در مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک شهید عرصه نظم وامنیت سرباز وظیفه محمدسعید دهقانی اناری در کرمان گفت: امنیت موضوع بسیار مهم و حائز اهمیتی است که برای حفظ آن جوانان زیادی از خون خود گذشته اند.

وی در این مراسم گفت: بزرگترین افتخار ما خدمتگزاری شایسته به مردم است و یک ساعت نگهبانی در راه خدا برتر از هفتاد سال عبادت است. 

وی افزود: دستگاه قضایی با صدور حکم قاطعانه خود مجرمینی که باعث مرگ سرباز وظیفه شدند را اجرایی کنند.

وی با تبریک و تسلیت به خانواده این شهید سرباز گفت: جمهوری اسلامی در بحث امنیت حرف اول را در جهان می‌زند که این موهبت مدیون توانمندی‌های داخلی و به واسطه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و افتخار می‌کنیم که خدمتگزار مردم و خانواده شهداء هستیم. 

وی بیان داشت: مهم‌ترین شاخصه وجود خیمه ولایت است که رهبری گرانقدر توانسته اند تمام ظرفیت‌های موجود را تجمیع کنند تا بتوانیم روی پای خود بایستیم. 


فرمانده انتظامی استان گفت:رمز موفقیت ما در سایه ولایت مداری و وحدت است و این وحدت باید بیش از پیش تقویت شود. 

وی گفت: نیروی انتظامی با اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری در بخش های مختلف و برای تامین امنیت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی از همکاری و تلاش‌های دستگاه‌های مختلف همچون سپاه، اداره اطلاعات، شورای تامین، دستگاه قضایی تشکر کرد و افزود: این ارتباطات به نحوی حاکم است که نیروی انتظامی توانسته رضایتمندی مردم و مسئولین را فراهم کند.

وی تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد عده ای اراذل واوباش نظم وامنیت عمومی جامعه را به مخاطره بیاندازند.

در 19فرودین سال جاری متهم ردیف اول سرقت  با سلاح سرد(چاقو) به سمت مامورین وسرباز وظیفه حمله ور وبا ضربات متعدد چاقو اقدام به مجروح نمودن ماموران می نماید که با مقاومت وجان فشانی  ماموران موفق به فرار نشده ودر محل حادثه دستگیر شده اند.


بلافاصله پس از این حادثه سرباز وظیفه محمد سعید دهقان اناری به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) منتقل می شود اما باتوجه به اینکه  چاقو دقیقا روی شریان شاهرگ اصلی بیمار اصابت کرده بود بیمار در حالت کما قرار گرفته و بعد از یک ماه در بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل شد.


محمد سعید دهقان اناری، متولد سال۷ ۱۳۷، مجرد و اهل کوهپایه بوده است.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار