فرماندار بویراحمدگفت:هیچ گونه کمبود چادر درشهرستان نداریم وچادر به واجدین شرایط اهدا می شود.

فرماندار بویراحمد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج گفت:با توجه به زلزله های و بارش باران با درخواست های مکرر مردم  برای چادر اسکان مواجه شده ایم که تلاش کردیم با برپایی اسکان اضطراری وبا در اختیار قرار دادن چادر به افراد واجد شرایط این مشکل را حل نماییم.

شاهرخ کناری بیان کرد:بیش از 550چادر در کمپ و1300چادر برای خوابگاه های دانشجویی ،ادارات و افراد واجد شرایط برپا کردیم و600نفر دیگر در دست اقدام است تا در صورت داشتن شرایط لازم به آنها چادر اهدا خواهیم کرد.

کناری با اشاره به اینکه دو اردوگاه اسکان موقت در یاسوج در مکان‌های امن بر پا کرده‌ایم، افزود: تعداد ۴۰ چادر دیگر به ظرفیت یکی از این اردوگاه‌ها اضافه کردیم.

وی با بیان اینکه الان ۱۰ خودرو در اختیار هلال احمر قرار داده‌ایم که این250 خانوار را ضرب‌الاجلی بازدید کنند و اگر خانه‌های آنها قابل سکونت نیست به آنان چادر داده خواهد شد افزود:چادر به کسانی داده می شود که شرایط لازم برای استفاده از کمپ های اسکان اصطراری را نداشته باشنداز جمله  جانبازان ویا معلول و یا کسانی دارای شرایط حاد باشد داده خواهد شد.

انتهای پیام/د

زلزله در یاسوج

برچسب ها: زلزله ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.