مدیر حج و زیارت همدان از اعزام 2120 زائر همدانی به حج تمتع خبر داد.

اعزام 2120 زائر از همدان به حج تمتعبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محسن ساغرچی ، مدیر حج و زیارت همدان  با اشاره به اینکه 2 هزار و 120 نفر از استان همدان زائر مکه مکرمه خواهند شد، گفت: این تعداد زائر در قالب 16 کاروان به حج اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت کاروان‌های حج تمتع تکمیل شده و دیگر قابل افزایش زائر نیست، اظهار داشت: هم اکنون  زائران در حال انجام کارهای پزشکی هستند.

وی با بیان اینکه دوشنبه هفته جاری موعد واریز قسط دوم حجاج بیت‌الله‌الحرام است، افزود: با توجه به مبلغ پرداختی در نظر گرفته شده برای حج، حجاج در چند مرحله می‌توانند واریزی داشته باشند.

وی با بیان اینکه زمان اعزام‌ها در مردادماه پیش‌بینی شده است، گفت: البته هنوز زمان قطعی اعزام‌ها مشخص نشده است و باید از مرکز اعلام شود که در چه زمانی و در قالب چه پروازهایی اعزام صورت می‌گیرد.

ساغرچی در خصوص اعزام زائران عتبات عالیات در ماه رمضان نیز یادآور شد: اعزام‌های ماه رمضان 14 روزه خواهد بود که زائران 10 روز در کربلای معلی و چهار روز در سایر شهرهای زیارتی عراق خواهند بود.

وی با بیان اینکه هزینه عتبات ماه رمضان به علت افزایش تعداد روزهای ماندگار در عراق افزایش خواهد داشت، گفت: در حال حاضر مبلغ اعزام عتبات رمضان اعلام نشده است که طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ج

اعزام بیش از 2هزار رائر همدانی به حج تمتع

برچسب ها: حج وزیارت ، حج تمتع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار