سرمربی سابق تیم ملی بانوان گفت:تیم ملی فوتسال توانست همراه با تلاش‌ها و شوق فراوان بازیکنان به قهرمانی برسد و تکنیک و تاکنیک و همکاری تیمی را به رخ دیگر تیم‌های جهان بکشد.

پروین رمضانی سرمربی سابق تیم ملی بانوان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با قهرمانی تیم ملی بانوان کشورمان در مسابقات جام ملت های بانوان آسیا گفت: باید بگویم تیم ملی بانوان کشومان همراه با تلاش های فراوان و بسیار و از جمله شرایط سخت جوی  که به دلیل داشتن حجاب برای آن ها ایجاد کرده بود توانست قهرمان شده و سبب افتخار آفرینی کشورمان در آسیا شود.

رمضانی افزود:به هیچ وجه داشتن حجاب نتوانست در مقابل درخشش این بازیکنان و یا حرکات تکنیکی آن ها بایستد و این بازیکنان توانستند با شور وشوق بسیاری که دارند به قهرمانی برسند.برای مثال شاهد آن بودم که سارا شیربیگی و فرشته کریمی توانستند با یک بازی بسیار زیبا برای تیم ملی کشورمان شگفتی ساز شوند و به همگان ثابت کردند که تیم ملی کشورمان دارای تکتیک ، تاکتیک و بازی تیمی فوق العاده ای است.

سرمربی سابق تیم ملی بانوان فوتسال گفت: شهرزاد مظفر نیز همراه با دانش و سابقه بسیار درخشان خود به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان فوتسال توانست تیم را به بهترین شکل اداره کرده و به موفقیت برساند. باید بگویم این بازیکنان از نوجوانی در کنار من فوتسال را یاد گرفته و به بهتر کردن توانایی های خود پرداختند و باعث افتخار است که این تیم قهرمان شده است و بازیکنان آن بسیاری از جوایز را کسب کرده اند.

رمضانی در رابطه با همکاری علی صانعی با تیم ملی بانوان فوتسال گفت: صانعی با دانش فنی فراوان خود و یا دفاع از تیم ملی بانوان و کادر فنی این تیم کمک بسیار بزرگی را به تیم ملی بانوان کرد و نقش بسیاری در این قهرمانی دارد. او بسیاری از بازیکنان فوتسال بانوان را می شناسد و می توان به بهترین شکل آن ها را آنالیز کند. او یکی از بهترین مدیران فنی در فوتسال است و به شخصه این اعتقاد را دارم کسی نباید بر روی حرف و تصمیم او حرفی بزند زیرا او بهترین انتخاب ها را می کند.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در رابطه با قهرمانی تیم ملی بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار