عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: شجاعی نباید از استقلال شکایت کند چرا که مرحوم پورحیدری زحمات زیادی برای آبی پوشان کشیده و راضی نیست خدشه‌ای به اعتبار این تیم وارد شود.

حسن زمانی در گفتگو خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد شکایت شجاعی همسر پورحیدری بابت طلب همسرش به کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: به نظر من او نباید چنین کاری را انجام دهد، چرا که شجاعی می داند مرحوم پورحیدری چه زحماتی را برای استقلال کشیده و منصور راضی نمی شود خدشه ای به اعتبار این تیم وارد شود.

پرونده ها همچنان از سوی بازرسان در حال بررسی است

او در مورد حضور بازرسان AFC در باشگاه استقلال بیان کرد: پرونده ها همچنان از سوی بازرسان در حال بررسی است و البته مشکل خاصی وجود ندارد و امیدوارم با صعود از مرحله پیش رو به سمتی برویم که ستاره سوم را کسب کنیم.

شفر با باشگاه در ارتباط است 

زمانی در مورد اینکه شفر به تعطیلات می رود و چه موقعی لیست ورود و خروج را به مدیران می دهد عنوان کرد: احتمالا پس از بازی با ذوب آهن مدتی کادر فنی به تعطیلات بروند و شفر پس از بازگشت برای بستن تیم در فصل آتی اقدامات لازم را انجام دهد. از طرفی سرمربی تیم برای انتخاب بازیکن هم در این مدت با باشگاه در ارتباط است.

امیدوارم در بازی روز سه شنبه مزد زحمات یک ساله مان را بگیریم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره بازی روز سه شنبه برابر ذوب آهن در چارچوب رقابت های آسیایی افزود: امیدوارم در بازی روز سه شنبه زحمات یک ساله مان را بگیریم و در همین راستا از تمامی هواداران خوبمان درخواست می کنم که تیم را تنها نگذارند و با حضورشان در ورزشگاه استقلال را حمایت کنند. با حمایت هواداران در بازی مقابل ذوب آهن قطعا برنده بازی خواهیم بود و ان شاالله در پایان بازی با تلاش بازیکنان و کادر فنی و کسب برد خستگی از تن هواداران و ما بیرون برود.

زمانی در پایان افزود: امیدوارم همانند بازی های قبل نظم ورزشگاه درست باشد تا بهانه ای دست دیگران ندهیم و تیم متضرر نشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار