اخذ جریمه 54 میلیارد تومانی از متصرفان منابع طبیعی و اراضی ملی در اردبیل

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از اخذ جریمه 54 میلیارد تومانی از متصرفان منابع طبیعی و اراضی ملی در استان اردبیل خبر داد.

یوسف خدادادی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: سال گذشته 54 میلیارد تومان از افرادی که به منابع طبیعی تصرف کرده بودند جریمه اخذ شد و با هیچ گونه اغماضی با متصرفان منابع مالی برخورد می‌شود.

وی اظهار داشت: سال گذشته 2 هزار و 679 پرونده در حوزه تصرف منابع طبیعی و اراضی ملی در اردبیل تشکیل شد و در این زمینه دستورات لازم قضائی توسط دادگستری استان داده شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با اشاره به این که دادگستری استان و مسئولان قضائی نظارت همه‌جانبه‌ای برای حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی دارند افزود: با متخلفان و متهمان در این حوزه با جدیت برخورد می‌شود.

خدادادی از برخورد جدی با 3 هزار و 469 نفر که در حوزه تصرف و تجاوز به منابع طبیعی و اراضی ملی دست داشتند خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی مربوطه نیز باید اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.

وی تصریح کرد: 4 هزار و 237 هکتار زمین که توسط افراد سودجو تجاوز و تصرف شده بود با پیگیری‌های لازم به بیت‌المال برگردانده شد و مبلغ این اراضی 141 میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/ح

برخورد با متصرفان منابع طبیعی و اراضی ملی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.