رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با همبستگی و حمایت هواداران شاهد یک بازی پُر گل مقابل الجزیره خواهیم بود.

کاشانی: بازی پر گلی را فردا شاهد خواهیم بود/ قرارداد برانکو امروز و فردا نهایی می شودجعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی برگشت این تیم برابر الجزیره امارات اظهار کرد: بازیکنان ما آماده این بازی هستند و با همبستگی و حمایت هواداران شاهد یک بازی پرگل در روز دوشنبه خواهیم بود.

پرسپولیس می‌تواند یک پای فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد

  • او ادامه داد: کادرفنی پرسپولیس بعد از شکست برابر الجزیره امارات نقاط ضعف تیم را در تمرینات به بازیکنان گوشزد کرد و به طور حتم با اختلاف ۲ - ۳ گل می‌توانیم تیم الجزیره را شکست بدهیم. اگر بازیکنان پرسپولیس فوتبال منظمی ارائه بدهند در آن صورت می‌توانند یک پای فینال در لیگ قهرمانان آسیا باشند.

سید جلال حسینی در قلب دفاع مدیریت تیم را برعهده دارد

  • کاشانی درباره اینکه نبود سید جلال حسینی در بازی رفت احساس شد، بیان کرد: سید جلال حسینی بازیکن با تجربه‌ای است و در قلب دفاع مدیریت تیم را برعهده دارد و او می‌تواند بازیکنان را به خوبی کنترل کند. هر تیمی نیاز به یک مدیر در داخل زمین دارد که سید جلال به خوبی می‌تواند بازیکنان را هدایت و راهنمایی کند.

قرارداد برانکو امروز و فردا نهایی می‌شود

  • رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود قرارداد برانکو امشب تمدید می‌شود، تصریح کرد: برانکو مربی بزرگی است و توافقات کلی با این مربی شده است و طی امروز و فردا قراردادش نهایی می‌شود. با توجه به زیرساختار‌های باشگاه باید از تجربیات برانکو در تیم‌های پایه استفاده کنیم.
  • او درباره احتمال بازگشت طارمی و رفیعی به پرسپولیس گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم، اما باشگاه پرسپولیس آنقدر بزرگ است که حضور در این تیم برای هر بازیکنی افتخار محسوب می‌شود. ما باید بازیکنانی مطابق با فرهنگ باشگاه تربیت کنیم تا در زمان محرومیت نقل و انتقالاتی بتوانند کمک حال تیم باشند.

تاکنیک در فوتبال شناور است

  • کاشانی درباره انتقاد از مهره چینی برانکو بیان کرد: معتقدم مهره چینی برانکو خوب است و بازیکنان باید تاکنیک مدنظر مربی را به خوبی در زمین مسابقه اجرا کنند. بازیکنان باید یکدل باشند و در دفاع و حمله مشارکت کنند و این طور نباشد که بازیکن در زمان دفاع کردن تنها باشد. به طور مثال سید جلال حسینی با اینکه مدافع است در زمان حمله به جلو می‌رود و حتی گل می‌زند. تاکنیک در فوتبال شناور است و اگر بازیکنان با یکدیگر همدل باشند به طور حتم به موفقیت دست می‌یابند. ۵ - ۶ بازیکن پرسپولیس شایستگی حضور در تیم ملی را دارند.
  • رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود صادق محرمی بعد از بازی با الجزیره راهی دیناموزاگرب می‌شود، بیان کرد: خوشحال می‌شوم که بازیکنان ما به تیم‌های بزرگ دنیا انتقال می‌یابند و آن‌ها می‌توانند با ارائه بازی زیبا برای ایران افتخار آفرینی کنند.
  • او در پایان خاطر نشان کرد: تیم ما با مدیریت منسجم و همدلی بازیکنان می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد و حتی می‌توانیم قهرمانی در آسیا هم بدست آوریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار