فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲۶ فقره سرقت و دستگیری ۵ سارق در شهرستان ملایر خبر داد.

کشف ۲۶ فقره سرقت در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح ،فرمانده انتظامی استان همدان افزود:به دنبال وقوع یک فقره سرقت خودرو در استان و ربودن قطعات و لوازم خودرو توسط سارق یا سارقان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی دقیق و تلاش های شبانه روزی، تعداد ۲ نفر در این رابطه شناسایی و با هماهنگی قضایی هر ۲ نفر طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: متهمان در بازجویی های فنی و تخصصی به ۱۶ فقره سرقت قطعات داخل خودور اعتراف کردند.

وی اظهار داشت: در ماموریت دیگری، به دنبال وقوع سرقت سیم برق و کابل های هوایی در شهر ملایر، ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی مستمر، ۳ نفر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

کامرانی خاطر نشان کرد: هر ۳ متهم، در بازجویی ها و تحقیقات فنی و تخصصی به ۱۰ فقره سرقت سیم برق و کابل های هوایی در شهر ملایر اعتراف و خریداران اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سردار کامرانی صالح اظهار داشت: ۵ نفر متهم، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۱۲۰ کیلو گرم مواد مخدر، در عملیات مشترک با فارس خبر داد وگفت: با تلاش های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک، مشخص شد باند مورد نظر اقدام به انتقال مواد مخدر از استان فارس به استان های مرکزی کشور می کند.

وی افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده مشخص شد، این باند قصد انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از شیراز به تهران را دارد.

این مقام مسئول ابراز کرد: به منظور جلوگیری از انتقال محموله که در یک خودرو سواری جاسازی شده بود، در تعامل اطلاعاتی و عملیات هوشمندانه با پلیس مبارزه با مواد مخدر شیراز، خودرو توقیف شد.

وی اظهار داشت: پس از بازرسی های صورت گرفته از این خودرو، مقدار صدکیلوگرم حشیش و ۲۰ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ نفر متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر باعث شده که قاچاقچیان مواد مخدر نتوانند به راحتی به اهداف شوم خود برسند.

انتهای پیام/ج

26 فقره سرقت در استان همدان کشف شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.