مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد گفت: قرارداد اولیه فیروز کریمی به عنوان مربی فصل جدید آماده و فقط مذاکرات نهایی مانده است.

نصیرزاده: قرارداد فیروز کریمی برای تمدید آماده استهوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمدید قرارداد با فیروز کریمی برای لیگ هجدهم گفت: قرارداد اولیه فیروز کریمی آماده است. هفته آینده جلسه‌ای با سرمربی تیم خواهیم داشت تا به جمع‌بندی برسیم. باید صحبت‌های فیروز کریمی شنیده شود، از طرف دیگر سرمربی تیم هم باید صحبت‌های ما را بشنود تا به یک جمع‌بندی برسیم. باید ورود بازیکن به باشگاه تحت نظارت ما باشد، ما در کار فنی دخالت نمی‌کنیم، اما به خاطر این که گسترش فولاد یک باشگاه خصوصی است باید در بحث جذب بازیکن نظارت داشته باشیم نمی‌توانیم یک بازیکن اضافه در اختیار داشته باشیم. در صورتی که کریمی شرایط باشگاه را بپذیرد، هفته آینده قرارداد نهایی با او بسته خواهد شد.

او درباره عملکرد این باشگاه در لیگ برتر و نتایج این تیم در لیگ هفدهم تصریح کرد: از عملکرد تیم و کادرفنی در این فصل راضی هستیم. باشگاه گسترش فولاد تبریز حامی مالی دارد که نسبت به تمام وظایفش به خوبی عمل می‌کند. ما در لیگ هفدهم با در اختیار گرفتن بازیکنان جوان و فرستادن چند بازیکن همچون شجاعیان، ابراهیم زاده و امین درویشی به تیم‌های دیگر هزینه ها را نسبت به فصل پیش کاهش دادیم البته برخی از فرصت‌های گسترش فولاد توسط لوکا بوناچیچ مربی خارجی این تیم در اول فصل از بین رفت.

او در ادامه درباره تسویه حساب باشگاه با بازیکنان این تیم گفت: تا هفته آینده با تمام بازیکنان تسویه حساب خواهیم کرد و تا به امروز شکایتی نداشتیم و اگر هم کسی از باشگاه بابت حق و حقوق شکایت کرده است سعی کردیم به تفاهم برسیم تا مشکلی ایجاد نشود، برخی از بازیکنان ۸۰ درصد مبالغ قرارداد خود را دریافت کرده اند، برخی ۵۰ درصد و حتی برخی از بازیکنان گسترش فولاد بیش از مبلغ قرارداد خود از باشگاه دریافتی داشته اند. باشگاه گسترش فولاد از امکانات سخت‌افزاری خوبی برخوردار است. زمین تمرین اختصاصی داریم که نشان می‌دهد یک باشگاه کامل هستیم و با مشکلات مالی رو به رو نیستیم.

نصیرزاده در مورد تمدید قرارداد با بازیکنان و جذب نفرات جدید بیان کرد: بعد از مشخص شدن قرارداد فیروز کریمی در خصوص جذب بازیکنان جدید صحبت خواهیم کرد. گسترش فولاد با بیشتر بازیکنان قرارداد ۳ تا ۵ ساله امضاء کرده است. به همین خاطر ترکیب ما بیشتر همان ترکیب فصل گذشته خواهد بود. ممکن است نفرات جدیدی اضافه شود چرا که بسیاری از بازیکنان قرارداد یک ساله بستند که ممکن است با باشگاه تمدید کنند. اما در کادرفنی با توجه به نظر مربی تغییراتی خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در ادامه درباره آخرین چک داریوش شجاعیان بابت انتقال این بازیکن از گسترش فولاد به استقلال و رفتن احمد موسوی به سایپا گفت: آخرین چک باشگاه استقلال که در ماه دوازدهم بوده که هنوز پاس نشده است. به باشگاه استقلال نامه دادیم، اما با توجه به اینکه استقلال خوش‌حساب بوده نمی‌خواهیم حساسیت به خرج دهیم. آخرین چک باشگاه استقلال هنوز به حساب باشگاه واریز نشده است. احمد موسوی با باشگاه گسترش فولاد قرارداد 2 سال دارد و در صورت تمایل به ترک تیم و رفتن به سایپا، پس از تسویه حساب می‌تواند به تیم دیگر برود.

هوشنگ نصیر زاده درباره درخواست خرید باشگاه تراکتورسازی توسط مالک باشگاه گسترش اظهار کرد: محمدرضا زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز نامه‌ای برای خریدن باشگاه تراکتورسازی ارسال کرده تا بتواند در مزایده به عنوان خریدار شرکت کند. از آن جایی که ترکتور سازی تبریز تیم قدیمی و باسابقه و گسترش فولاد تیم جوانی است، این امکان وجود دارد که با خرید تراکتور سازی تمام توجه‌ها به سمت تراکتورسازی جلب شود.

انتهای پیام/

مالک باشگاه گسترش فولاد خواهان خرید تراکتور سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار