مسعود شجاعی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به احتمال فراوان در دیدار ایران - ازبکستان حضور خواهد داشت.

شجاعی و حضور بعد از غیبت 283 روزه در ورزشگاه آزادیبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود شجاعی در صورت رفع مصدومیت به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت می‌شود و احتمال می‌رود کی روش او را در لیست بازی با ازبکستان قرار دهد.

نکته جالب در خصوص وضعیت شجاعی، حضور او در تهران است. پس از بازگشت کاپیتان تیم ملی به اردوها، او مقابل تونس و الجزایر بازی کرد، اما مستقیم از یونان به اتریش رفت و به تهران نیامد تا مانند دیگر بازیکنان به این کشور برود. اگر او در بازی مقابل ازبکستان هم دعوت شود، شجاعی پس از ۲۸۳ روز به فهرست کی روش باز می‌گردد و می‌تواند در پایتخت ایران برای تیم ملی بازی کند.

ازبکستان، برای مسعود فوتبال ایران خوش یمن است، زیرا آخرین بازی رسمی خود در تهران را مقابل ازبکستان انجام داد و پس از آن از تیم ملی توسط کی روش خط خورد و حالا می‌تواند با دعوت احتمالی بازهم مقابل ازبکستان و در کنار هواداران ایرانی مقابل شاگردان تیمور کاپادزه بازی کند.

شجاعی ۳۳ ساله متولد شیراز است و سابقه بازی در تیم‌های سایپا تهران، صنعت نفت آبادان، اوساسونا اسپانیا، لاس پالماس، الغرافه، پانینیوس و آاک. همچنین او از سال ۲۰۰۴ در تیم ملی عضویت دارد و در ۷۲ بازی گذشته اش برای یوز‌های جوان، ۷۲ بازی کرده و موفق به زدن ۷ گل شده است.

انتهای پیام/

ازبکستان، خوش یمن برای شجاعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار