فرمانده سپاه الغدیراستان یزد گفت: هیچ نهادی به اندازه بسیج نمی‌تواند در راستای تحقق فرهنگ اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی نقش آفرینی کند.

سردار جمیری فرمانده سپاه الغدیر یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛با اشاره به ضرورت ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بسیجی بین اقشار مختلف به ویژه کارمندان ادارات، گفت: پیشرو بودن در ارائه خدمت به مردم یکی از مهمترین ویژگی مسئولان و مدیران بسیجی است.

سردار جمیری با اشاره به اقدامات تخصصی بسیج، افزود: حضور بسیج در تمام عرصه‌های خدمتگذاری نقش مهمی در توسعه کشور ایفا می‌کند.

وی انتقال فرهنگ بسیجی به دیگر نقاط کشور را از دیگر ویژگی‌های بسیج دانست و خاطرنشان کرد: امروز بسیج در عراق، سوریه، یمن و دیگر کشور‌های جهان ایجاد و سازمان‌دهی شده است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: هیچ نهادی به اندازه بسیج نمی‌تواند در راستای تحقق فرهنگ اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی نقش آفرینی کند.

جمیری در ادامه با بیان این‌که بسیج در تمام امور خدمت رسان مردم است، تصریح کرد: فرماندهان و مسئولان بسیج، خودشان باید در راستای خدمت به مردم پیشرو باشند.

این مقام مسئول خدمتگذاری بی‌منت به مردم از جمله مهمترین ویژگی مسئولان بسیجی در نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: مسئولان نظام به واسطه بسیجی بودن به خدمتگذاری افتخار می‌کنند.

انتهای پیام/ ا

خدمت‌رسانی بی‌منت بارزترین ویژگی مدیران بسیجی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امراله مهماندوست
۲۳:۲۲ ۲۷ دی ۱۳۹۷
چرا قرارگاه پلیس راه شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
Iran (Islamic Republic of)
امراله مهماندوست
۰۶:۲۸ ۰۳ آذر ۱۳۹۷
اینجانب از علاقه مندان به مطالعه احداث کانال سراسری برای کشتی رانی از دریای عمان یا خلیج فارس در جنوب کشور ایران تا دریاچه بزرگ خزر در شمال کشور ایران هستم. این پروژه خیلی بزرگی برای کشور بزرگ ایران است
Iran (Islamic Republic of)
امراله مهماندوست
۲۲:۰۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۷
امام علی (ع) می فرمایند : کسی که آب و خاک یعنی نیروی طبیعی دارد و نیروی انسانی خود را برای بهره برداری به کار نمی بندد و با فقر و گدایی می گذراند نفرین و لعنت بر او باد .
Iran (Islamic Republic of)
امراله مهماندوست
۱۸:۲۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
حرف اینجانب از تاریخ ۱۳۷۰/۱۲/۲۲ تا تاریخ ۱۳۷۶/۰۷/۳۰ که کارمند اداره آب و فاضلاب شهری بخش خنج شهرستان لارستان استان فارس بوده ام از تاریخ ۱۳۷۶/۰۸/۰۱ که کارمند شرکت آب و فاضلاب شهری کلان شهر شیراز استان فارس بوده ام یا هم اکنون که کارمند امور آب و فاضلاب شهری شهر صدرا شرکت آب و فاضلاب کلان شهر شیراز استان فارس می باشم یا در آینده که دوست دارم تا کارمند امور آب و فاضلاب شهری شهرستان خنج شرکت آب و فاضلاب شهری استان فارس باشم آرزویم پیگیری احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری برای شهرهای خنج و فیشور بوده و می باشد آرزویم پیگیری احداث تصفیه خانه فاضلاب روستایی برای روستاهای واقع دراطراف دریاچه کفه خنج بوده و می باشد چون با آب مناسبی که از تصفیه فاضلاب شهرها و روستاهای اطراف دریاچه کفه خنج به دست می آید می توان و می شود کمربند سبزی را به طول ۱۸ کیلومتر و عرض ۸ کیلومتری در اطراف مساحت ۱۳۰ کیلومتری اطراف دریاجه کفه خنج احداث کرد و شهر خنج را به مقصد فصل های پائیزی و زمستانی مسافران از سراسر کشور و فصل های بهار و تابستان پرمحصول تبدیل کرد.
Iran (Islamic Republic of)
امراله مهماندوست
۱۱:۲۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
حرف اینجانب از کودکی این بوده است که مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از ۹۵ % از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود آرزوی اینجانب از کودکی این بوده است تا جلو مقدار … متر مکعب آبی را که بیش از ۹۵ % از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود را در محلی به نام تنگه بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس را با احداث بند یا سدی خاکی بگیرم تا این روزهای بارندگی در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس را به پائیز و زمستان های طلایی و بهار و تابستان پرمحصول در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس تبدیل کنم اینجانب از اینکه مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از ۹۵ % از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود سهم خلیجی می شود که می خواهند نام آن را به جای فارس به نام جعلی عربی تبدیل کنند ناراضی هستم اینجانب حتی راضی نیستم تا سرریز مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از ۹۵ % از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود که از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود سهم خلیجی شود که می خواهند نام آن را به جای فارس به نام جعلی عربی تبدیل کنند اینجانب در نظر دارم با تغییر مسیر سرریز مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از ۹۵ % از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود که از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود را سهم دریاجه فصلی در شهر خنج شهرستان خنج استان فارس نمایم. بعد از آن روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس را می توانم به مقصد فصل های پائیزی و زمستانی مسافران از سراسر کشور و بهار و تابستان پر محصول تبدیل نمایم.