نتایج هفته پایانی لیگ جزیره/صعود لیورپول به لیگ قهرمانان و ناکامی چلسی

هفته سی و هشتم و پایانی لیگ جزیره، امروز از ساعت 18 و 30 دقیقه به طور همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته سی و هشتم و پایانی لیگ جزیره، امروز از ساعت 18 و 30 دقیقه به طور همزمان برگزار شد.

تیم لیورپول میزبان برایتون بود که با چهار گل به پیروزی رسید. محمد صلاح 26 ، لوورن 40 ، سولانکه 53 و روبرتسون 85 گلهای شاگردان کلوپ را به ثمر رساندند. لک لک ها با این پیروزی 75 امتیازی شدند و فصل را در رتبه چهارم به پایان رساندند و موفق شدند سهمیه لیگ قهرمانان سال آینده را کسب کنند.

تیم چلسی نیز مهمان نیوکاسل بود که با نتیجه سه بر صفر تن به شکست داد تا قهرمان فصل گذشته فصل را با شکست سنگین و رتبه پنجم به پایان برساند و فقط سهمیه لیگ اروپا را دریافت کند. پرز 2 بار و گایله گلهای شاگردان بنیتز را به ثمر رساندند تا این تیم نیز در رتبه دهم جدول قرار بگیرد.

در دیگر مسابقه مهم، تاتنهام در دیداری عجیب با نتیجه پنج بر چهار مهمانش لسترسیتی را مغلوب کرد. ابتدا جیمی واردی دقیقه چهار روباه ها را پیش انداخت اما هری کین دقیقه هفت گل تساوی را برای تاتنهام زد. ریاض محرز و ایهیناچو دقایق 16 و 47 لستر را سه بر یک پیش انداختند اما این بار اریک لاملا 49 و فوچس (گل به خودی) بازی را برای تاتنهام دوباره به تساوی کشاندند.لاملا دقیقه 60 دوباره گلزنی کرد و این بار تاتنهام چهار بر سه پیش افتاد اما دقیقه 73 باز هم جیمی واردی گل زد و دوباره مسابقه مساوی شد. دقیقه 76 هری کین دومین گل خود در این مسابقه و بیست و هشتمین گل فصلش را به ثمر رساند و تاتنهام را پنج بر چهار پیش انداخت. این مسابقه عجیب و جذاب  دیگر گلی نداشت تا شاگردان پوچتینو 74 امتیازی شوند و در رتبه سوم قرار بگیرند. لستر نیز با 47 امتیاز نهم شد.

تیم آرسنال نیز در خانه هادرزفیلد با گل دقیقه 38 اوبامیانگ یک بر صفر این تیم را شکست داد تا آخرین مسابقه ونگر روی نیمکت توپچی ها با پیروزی همراه باشد. هر چند این تیم فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و در آخر با 63 امتیاز ششم شد.

منچستریونایتد در اولدترافورد با یک گل واتفورد را مغلوب کرد . راشفورد تک گل شیاطین سرخ را دقیقه 38 زد تا یونایتد 81 امتیازی و نایب قهرمان فصل شود.

قهرمان این فصل یعنی منچسترسیتی نیز با تک گل دقیقه 94 گابریل ژسوس میزبانش ساوتهمپتون را شکست داد تا شاگردان گواردیولا به رکورد فوق العاده 100 امتیاز در لیگ برتر برسند.

در دیگر مسابقات وست هم سه بر یک اورتون را برد،  سوانزی دو بر یک به استوک باخت و و کریستال پالاس دو بر صفر وست برومویچ را شکست داد.

در انتهای جدول سه تیم وست برمویچ، استوک و سوانزی سقوط کردند.

انتهای پیام/

نتایج هفته پایانی لیگ برتر انگلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار