استاندار همدان؛

گشت‌های سیار مبارزه با قاچاق کالا در همدان فعال می شود

استاندار همدان از فعالیت گشت‌های سیار مبارزه با قاچاق کالا در سطح استان خبر داد.

فعالیت گشت‌های سیار مبارزه با قاچاق کالا در سطح استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ناصر نیکبخت، استاندارهمدان با بیان اینکه بازرسان اصناف، تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به موضوع قاچاق کالا جدی بپردازند، گفت:گشت‌های سیار مبارزه با قاچاق کالا درسطح استان همدان باید فعال عمل کنند.

وی با بیان اینکه بازرسان اصناف، تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با حضور به موقع در بازار به موضوع قاچاق کالا جدی ورود کنند،افزود: از نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و عملکرد خوبی که داشتند قدردانی می‌کنم.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا یک کار ملی و جهادی است چرا که قاچاق کالا،  تولید، اشتغال و ثبات اقتصادی را بر هم میزند.

نیکبخت با تاکید بر اینکه به دستور مقام معظم رهبری و سیاست دولت تدبیر و امید در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز،افزود: همه باید به صورت جدی در این حوزه وارد شوند.

وی با بیان اینکه همانطور که امسال به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: مقابله با عرضه کالای قاچاق از مهمترین اقدامات در این زمینه است .

انتهای پیام/ب

گشت‌های سیار مبارزه با قاچاق کالا در سطح استان همدان فعال شوند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار