"مارکو اکتاویو" سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان ۹۰ روزی می شود که از ایران خارج شده است.

سرمربی مفقود شده تیم ملی فوتبال ساحلی کجاست؟به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مارکو اکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ۹۰ روز است که از کشورمان خارج شده است. در مدت زمان اعلام شده این سرمربی تنها از طریق تماس و ایمیل هایش با فدراسیون فوتبال ارتباط برقرار کرده و تیم ملی را بسیار جالب و نوین از راه دور هدایت می کند.

بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند که اوکتاویو پُرافتخار و صاحب نام‌ترین سرمربی فوتبال ساحلی جهان است و از زمان حضورش در تیم ملی بازیکنان را از پایه هدایت کرده و به سطح عالی فوتبال ساحلی رسانده است. اوکتاویو در کارنامه کاری خود همکاری با تیم ملی برزیل، امارات، چین و ایران را دارد و توانسته در بسیاری از رقابت‌ها به مقام‌های برتر دست یابد.

اما این سرمربی از روز‌های پایانی بهمن ۱۳۹۶ ایران را به دلیل یک مشکل خانوادگی نامعلوم ترک کرده و در بسیاری از نامه نگاری‌های با فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که به زودی به ایران باز خواهد گشت. در این مدت، اما تیم ملی کشورمان بدون سرمربی به تمرین خود ادامه داده و بازیکنان تیم ملی نیز هر کدام به صورت جداگانه به تمرین با تیم‌های باشگاهی خود پرداختند.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در رابطه با غیبت بلند مدت این سرمربی گفت: تماس‌ها و مذاکراتی با این سرمربی انجام داده ایم و قرار است قرارداد جدید با فدراسیون امضا کند که در آن متممی اضافه خواهد شد که طی آن حتی در صورت بروز مشکل خانوادگی این سرمربی باید همراه با تیم ملی کشورمان در ایران باقی بماند و بدین گونه بازیکنان را رها نکند.

انتهای پیام/

اوکتاویو در سواحل برزیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار