حسینی گفت:در این دوره از نمایشگاه انتشارات حدیث نینوا به عنوان غرفه برتر شناخته شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سیدمحمود حسینی ،مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران قم، با اشاره به برگزاری سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران، به حضور ۳۰۵ ناشر از قم در این نمایشگاه گفت: این تعداد ناشر در قالب ۲۳۵ غرفه در این نمایشگاه حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران قم به دستاورهای قم در این نمایشگاه اشاره و افزود: در این دوره از نمایشگاه انتشارات حدیث نینوابه عنوان غرفه برتر شناخته شد.

وی با اشاره به اینکه این تعداد ناشر ۱۸ هزار عنوان کتاب را در نمایشگاه عرضه کردند ادامه داد: کتاب های حوزه دین بیشترین تعداد را داشت و کتاب های حوزه دفاع مقدس،کودک و نوجوان و عمومی هم در جایگاه های بعدی قرار داشتند.

حسینی به استقبال مردم از نمایشگاه کتاب هم اشاره و تصریح کرد: ناشران خوب فروش خوبی را تجربه کردند و حتی برخی از غرفه ها برای تامین مجدد برخی کتابها با مشکل مواجه شدند.

وی با اشاره به اینکه ۵ ناشر هم به عنوان نمونه سال انتخاب شده اندعنوان کرد: انتشارات شهید کاظمی در حوزه دفاع مقدس، انتشارات براق و کتابک در حوزه کودک و نوجوان و انتشارات جمکران و کتابستان در حوزه عمومی به عنوان ناشران نمونه سال انتخاب شدند.

وی همچنین به وضعیت کنونی کاغذ اشاره کرد و تصریح کرد :گرچه برای کاغذ یارانه پرداخت می شود اما این رقم نمیتواند بر روی قیمت کاغذ تاثیرچندانی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران قم به واردات کاغذ این تعاونی اشاره و یادآور شد: بار کاغذ این اتحادیه نزدیک به دوماه است که در گمرگ درگیر بروکراسی های اداری شده و هنوز ترخیص نشده است.

انتهای پیام/ح

کسب عنوان «ناشر نمونه سال» توسط ۵ ناشر قمی در نمایشگاه کتاب تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار