افسر سابق پنتاگون گفت: غرب با رواج خشونت در حال نابود شدن قرار دارد، این در حالی است که تنها روحیه معنوی می‌تواند در مقابل آن‌ها کارساز باشد.

غرب با رواج خشونت در حال نابود شدن قرار داردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد اسکات بنت در جمع دانشجویان دانشگاه رضوی غرب گفت: من وقتی به کشور خود برگردم به آن‌ها خواهم گفت که تصور شما از ایران اشتباه است بر همین اساس شما وقتی با سلاح عشق به سراغ هر ملتی با هر اندازه توحش هم که بروید آن‌ها تسلیم شما خواهند بود.

وی  از طلاب حاضر در جلسه خواست که به دیپلمات‌ها روابط معنوی یاد بدهند گفت: حضور شما با این چهره‌های معنوی در کشور‌های دیگر سبب خواهد شد دروغ‌های گفته شده در مورد ایران از بین برود.

افسر سابق پنتاگون در بخش دیگری از سخنانش افزود: با ورود وهابیت به اروپا، مشکلات عدیده‌ای در این کشور‌ها به وجود امد و ایران به عنوان یک کشور دارای اسلام حقیقی در مقابل وهابیت می‌تواند این‌ها را برگرداند و در این مسئله به اروپایی‌ها کمک کند.

بنت خاطرنشان کرد: شما و امثال شما می‌توانید برای غربی که در حال مردن است امیدی باشید و این را هم بدانید من و امثال من نخواهیم گذاشت اسرائیل بر علیه کشور شما و هر کشور دیگری وارد جنگ شود.
 
انتهای پیام//ا.س
 

اظهارات افسر سابق پنتاگون در جمع دانشجویان دانشگاه رضوی

برچسب ها: آمریکا ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.