ترویج فرهنگ اقامه نماز با بهره گیری از روش‌های نوین

راه‌های ترویج فرهنگ اقامه نماز با بهره گیری از روش‌های نوین و متناسب با خواسته‌های نسل نو در گردهمایی ستاد‌های اقامه نماز استان‌های کشور بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  محمود مظفر قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در گردهمایی سراسری کارشناسان فرهنگی و آموزشی و پژوهشی ستاد‌های اقامه نماز استان‌های کشور در ساری گفت: تبیین برنامه‌های فرهنگی و آموزشی ستاد‌های اقامه نماز استان‌ها در دستگاه‌های اجرایی کشور از اقدامات ارزشمند ستاد‌های اقامه نماز است.

منصور سرگزی معاون فرهنگی و آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور نیز در این گردهمایی، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری نماز، دوره‌های تخصصی شیوه‌های دعوت به نماز و پوشش پنج میلیون نفر از کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها و گروه‌های موثر اجتماعی در برنامه‌های فرهنگی و آموزشی نماز را از جمله برنامه‌های محوری ستاد اقامه نماز کشور برشمرد.

وی بهره گیری از روش‌های نوین و متناسب با خواسته‌های نسل نو در مقابله با تهاجم فرهنگی را از راهکار‌های اساسی در ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه دانست که بایستی مورد اهتمام جدی مسئولان و کارشناسان فرهنگی و آموزشی حوزه نماز قرار بگیرد.
انتهای پیام/آ

گردهمایی ستاد‌های اقامه نماز استان‌های کشور در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.