رئیس فدراسیون بوکس گفت: امیدواریم شرایطی مهیا شود تا بتوانیم حداقل در پنج وزن در رقابت‌های آسیایی شرکت کنیم.

ثوری:بوکس شایسته حداقل پنج سهمیه در جاکارتا استحسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره حضور وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی بوکس بیان کرد:زمانی که وزیر ورزش و جوانان در یک مجموعه‌ای که تحت امر خودش است حضور پیدا می‌کند قاعدتا این مسئله انگیزه ورزشکاران را بیشتر می‌کند.

او ادامه داد: از طرف دیگر درخواست‌ها و مطالبات از سوی ورزشکاران و مربیان تیم ملی به وزیر ورزش و جوانان ارائه می‌شود. فکر می‌کنم آن چیزی که شایسته بود به سلطانی فر و صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ارائه گردید. امیدوارم با حمایتی که انجام خواهد شد بتوانیم در راستای اهدافی که مسئولان وزارت خانه به دنبالش هستند حرکت کنیم.

رئیس فدراسیون بوکس افزود:آن چیزی که شایسته است به جای اینکه با سه وزن به جاکارتا اعزام شویم، امیدواریم شرایطی مهیا شود تا بتوانیم حداقل در پنج وزن در این رقابت‌ها شرکت کنیم تا این کار سبب ایجاد انگیزه بیشتر در بین ورزشکاران تیم ملی شود.

ثوری یاد آور شد:در حال حاضر وضعیت اسکان ملی پوشان ما هر چند بهتر از گذشته شده، اما باز هم زیاد جالب توجه نیست. البته به نظرم مجموعه شماره یک ورزشی انقلاب می‌تواند در اختیار ورزشکاران بوکس داده شود. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا این مجموعه در اختیار رشته بوکس قرار گیرد تا ورزشکاران تیم‌های ملی در آن مستقر شوند.

انتهای پیام/

اظهارات ثوری در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی ملی پوشان بوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار