پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: سرمربی تیم ملی فوتبال با دعوت نکردن علیپور، لیگ ایران را زیر سئوال برد.

عربشاهی: کی روش با دعوت نکردن علیپور لیگ ایران را زیرسئوال بردضیا عربشاهی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لیست تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار کرد: انتخاب بازیکنان تیم ملی یک مسئله ملی است و چند بازیکن از پرسپولیس می‌توانستند در تیم ملی حضور داشته باشند. کی روش سرمربی تیم ملی با دعوت نکردن علیپور، لیگ برتر کشورمان را زیر سئوال برد. حضور نداشتن آقای گل لیگ برتر در لیست تیم ملی خیلی پرمعنی است و به راحتی نمی‌شود از این موضوع عبور کرد.

یکی - ۲ دروازه بان دعوت شده در قواره تیم ملی نیستند

  • او ادامه داد: علیپور مهاجم فرصت طلبی است و در کمترین زمان گل می‌زند و این موضوع نشان می‌دهد که کی روش در انتخاب ملی پوشان سلیقه‌ای عمل کرده است. یکی - ۲ دروازه بان دعوت شده در قد و قواره تیم ملی نیستند و از تیم پرسپولیس جا داشت که نفرات بیشتری به تیم ملی دعوت شوند و انتخاب نشدن چند بازیکن دور از انصاف است.
  • عربشاهی درباره اینکه پرسپولیسی‌ها به اعلام لیست تیم ملی شب قبل از بازی این تیم برابر الجزیره امارات معترض هستند، گفت: کی روش باید بعد از بازی با الجزیره لیست تیم ملی را اعلام می‌کرد تا این موضوع در روحیه بازیکنان دعوت نشده پرسپولیس تاثیر گذار نباشد.

جای چند بازیکن پرسپولیس در تیم ملی خالی است

  • کارشناس فوتبال کشورمان بیان کرد: کی روش از مدت‌ها پیش لیست تیم ملی را برای جام جهانی انتخاب کرده بود و اکنون این لیست را رونمایی کرد. همچنین سرمربی تیم ملی مدعی است که همه بازیکنان را در اردو‌های مختلف امتحان کرده است، اما معتقدم که جای یکی - ۲ بازیکن پرسپولیس در لیست تیم ملی خالی است.

بازیکنان دعوت نشده فدای اختلاف برانکو و کی روش شدند

  • او تصریح کرد: مسلمان بهترین پاسور لیگ برتر است، اما برانکو به او بد کرد و با نیمکت نشینی این بازیکن باعث شد که به تیم ملی دعوت نشود. اختلاف و کوتاهی برانکو و کی روش باعث شد که چند بازیکن پرسپولیس به تیم ملی دعوت نشوند و آن‌ها فدای اختلاف این ۲ مربی شدند.

دعوت نشدن علیپور بر روحیه این بازیکن تاثیرگذار است

  • پیشکسوت پرسپولیس درباره تاثیر دعوت نکردن بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی در بازی برابر الجزیره امارات اظهار کرد: مطمئن باشید این موضوع بر روی عملکرد بازیکنان پرسپولیس از جمله علی علیپور تاثیرگذار است. بازیکنان هدفشان این است که به تیم ملی کشور خود دعوت شوند و زمانی که از سوی سرمربی تیم ملی انتخاب نمی‌شوند دچار افت روحی و روانی می‌شوند.

برانکو باید امشب ترس و دلهره را کنار بگذارد

  • او دامه داد: برخی از بازیکنان پرسپولیس برای بازی امشب از شرایط ایده آل برخوردار نیستند، اما آن‌ها باید خویشتن دار باشند و تمرکز خود را معطوف به بازی با الجزیره امارات کنند. تیم پرسپولیس به پیروزی برابر الجزیره نیاز مبرم دارد و امیدوارم هواداران برای تشویق تیم محبوب خود به ورزشگاه آزادی بیایند. همچنین برانکو باید امشب بهترین نفرات خود را به زمین مسابقه بفرستد و ترس و دلهره را کنار بگذارد تا تیمش برابر حریف اماراتی نتیجه لازم را بگیرد. اگر پرسپولیس با احتیاط بازی کند و با یک مهاجم برابر الجزیره قرار بگیرد در آن صورت با مشکل مواجه می‌شود. دستیاران برانکو به او کمک نمی‌کنند و نظر‌های آن‌ها بر روی برانکو ترتیب اثر ندارد.

برانکو در هدایت تیم خود دچار مشکل است

  • عربشاهی در پایان خاطر نشان کرد: برانکو مقداری در هدایت تیم دچار مشکل است و همین موضوع در نتیجه نگرفتن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا موثر بوده است. اگر ماهینی و نوراللهی در پست هافبک دفاعی بازی کنند و برانکو از ۲ مهاجم در بازی امشب استفاده نکند به طور حتم برابر الجزیره امارات به مشکل می‌خوریم. تیم‌های عربی از عقب زمین خود دفاع می‌کنند و با حضور یک هافبک دفاعی در میانه زمین می‌توانیم ۲، ۳ گل به حریف اماراتی بزنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
امیر
۱۴:۰۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
آقا شما بیا بشو سرمربی تیم ملی .خوبه اینجوری ؟ مگه تو باید تشخیص بدی ؟ هنوز بعد از این همه سال یاد نگرفتی که سرمربی باید تشخیص بده ؟ شما سمتت در تیم ملی چی هست ؟ این یک موضوع ساده ای هست .پیچیده نیست .
آخرین اخبار