بانوی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: کسب سهمیه پارالمپیک توکیو در رقابت‌های جهانی نشان از قدرت تیم پاراتیراندازی ایران دارد.

ارم:کسب سهمیه پارالمپیک توکیو نشان از قدرت تیم پارتیراندازی ایران داردسمیرا ارم ملی پوش تیم پاراتیراندازی ایران در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بیان کرد: در رقابت‌های جهانی کره جنوبی با رکوردشکنی در ماده خفیف ۵۰ متر توانستم به عنوان اولین بانوی ایرانی سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست آورم که این موفقیت بزرگی برای من بود.

او ادامه داد: در رقابت‌های کره جنوبی ۴۹ کشور شرکت کردند و نمایندگان کشور‌های چین و کره از آمادگی بالایی برخوردار بودند و در این مسابقات از حریفان اصلی تیم ملی محسوب می‌شدند، اما با این وجود توانستیم سه سهمیه پارالمپیک توکیو را بدست آوریم که این موضوع نشان از قدرت تیم ملی پاراتیراندازی ایران دارد.

ارم تصریح کرد: در ماده ۱۰ متر نیز در این مسابقات توانستم طلای تیمی را بدست آورم و تلاش می‌کنم در بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی در این ماده هم سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کنم. خوشبختانه تیم ملی پارتیراندازی ایران به حدی قوی شده که دراین رقابت‌ها توانست سه سهمیه را به خود اختصاص دهد.

دارنده مدال طلای رقابت‌های جهانی در ادامه عنوان کرد: در رقابت‌های قهرمانی جهان با وجود اینکه تجربه کافی در ماده ۵۰ متر خفیف نداشتم توانستم با ثبت رکورد ۵۵۴ متر سهمیه پارالمپیک را بدست آورم که این موضوع برای خودم جای خوشحالی دارد و مطمئنم که در رقابت‌های پیش رو می‌توانم در ماده ۱۰ متر نیز سهمیه را کسب کنم و برای دومین بار راهی رقابت‌های پارالمپیک شوم.

ارم در مورد بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی گفت: این رقابت‌ها از نظر کسب سهمیه پارالمپیک برای تمام کشور‌ها مهم است و من سعی می‌کنم با ارائه عملکردی خوب بتوانم دومین سهمیه را در این بازی‌ها بدست آورم و برای کشورم افتخار آفرینی کنم. تمام تلاشم رسیدن به سکوی قهرمانی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

ملی پوش پاراتیراندازی ایران در پایان خاطر نشان کرد: رقابت‌های جهانی پیش رو برای من، ساره جوانمردی و مهدی زمانی که موفق به کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شدیم حکم دیدار تدارکاتی را دارد که به کسب تجربه و رفع نقاط ضعفمان کمک زیادی می‌کند و داشتن آرامش در این رقابت‌ها برای شناخت از حریفان نیز کمک زیادی خواهد کرد.

انتهای پیام/

اظهارات ارم درباره مسابقات جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار