با حضور معاون امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل معرفی شد.

ایوب بهتاج، مدیرکل پیشین ورزش و جوانان استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اظهار داشت: ورزش استان اردبیل دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار مناسبی بوده و در چند سال گذشته سعی کردیم که در توسعه ورزش همگانی در این استان اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی گفت: یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی استان سال گذشته با میزبانی از دو رویداد بین‌المللی والیبال در اردبیل رقم خورد و امروز شاهد هستیم که به برکت این میزبانی استان اردبیل دارای یک سالن استاندارد و مجهز برای برگزاری و میزبانی از مسابقات مختلف است.

مدیرکل ورزش و جونان استان ادبیل نیز در این جلسه بیان کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که با همکاری و تعامل با روسای تمامی هیئت‌های ورزشی و نیز دستگاه‌ها و نهادهای استان در راستای توسعه ورزش استان اردبیل در بخش‌های قهرمانی و همگانی فعالیت‌های لازم را انجام دهیم.

بهرام آقاخانی تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم به هدف‌های برنامه‌ریزی شده در ورزش استان برسیم نیاز داریم که خانواده بزرگ ورزش، پیشکسوتان و هیئت‌های ورزشی در کنار اداره کل ورزش و استان برای تعالی ورزش استان تلاش کنند.

با برگزاری آئین تکریم و معارفه از زحمات ایوب بهتاج به عنوان مدیرکل پیشین ورزش و جوانان استان اردبیل قدردانی و بهرام آقاخانی به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل معرفی شد.

انتهای پیام/ع

برگزاری آیین تودیع معارفه مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.