معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی؛

همکاری اتریشی ها در صنعت قطعه سازی خودرو

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی،افزود:موسسه فناوری‌ای آی تی اتریش در صنعت قطعه سازی خودرو آذربایجان شرقی مشارکت می‌کند.

دست اتریشی‌ها در صنعت قطعه سازی خودروبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علی جهانگیری معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی و مدیر علم و فناوری ربع رشیدی تبریز، عصر امروز در نشست افزایش همکاری در طرح مشترک صنعت قطعه سازی خودرو آذربایجان شرقی و‌ ای آی تی اتریش در تبریزگفت: امیدواریم این همکاری باعث ایجاد نقطه عطفی در صنعت استان بوده و الگویی مهم برای دیگر بخش‌های صنعت و فناوری استان باشد.


پروفسور پروبلیش، مدیر موسسه AIT اتریش هم با بیان این که ارتباط هر چه بیشتر میان صنعت و دانشگاه از پیش نیاز‌های این طرح است، تصریح کرد: هدف گذاری دولت ایران در این طرح، ۸ دهم درصد است و باید تا افق ۲۰۲۵ این میزان به ۴ در صد افزایش یابد.


ماریانا هالسبرگر، عضو موسسه فناوری AIT اتریش هم گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری کارگاه تخصصی با حضور صنعت گران آذربایجان شرقی در اتریش فراهم شده و ما از چهار شرکت بزرگ خودروسازی برای حضور در این کارگاه دعوت کرده ایم و همه برنامه‌ها طبق زمان بندی صورت گرفته، انجام شده است.


یادآور می‌شود: با هماهنگی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) قرارداد همکاری با موسسه فناوری اتریش (AIT) در راستای توسعه نظام نوآوری قطعه سازی خودرو، پنجم مرداد ۹۶ امضا شده است.


این طرح مشترک میان موسسه فناوری اتریش (AIT)، منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز و انجمن مدیریت تکنولوژی ایران در حوزه قطعه سازی خودرو آذربایجان شرقی اجرا می‌شود.

 

 

انتهای پیام/

 

دست اتریشی‌ها در صنعت قطعه سازی خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.