مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با گل سید جلال جسینی مقابل الجزیره پیروز شدیم و همه دیدند او "سوپرمن" است.

ماهینی: سیدجلال سوپرمن است/ رفتار بازیکنان الجزیره روی اعصابمان بودبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین ماهینی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره برتری مقابل الجزیره و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: باید این پیروزی را به هواداران تبریک بگویم. حدود ۹۰ هزار هوادار برای حمایت از پرسپولیس به ورزشگاه آمدند که خوشبختانه شرمنده آن‌ها نشدیم. در هر ۲ بازی مستحق پیروزی بودیم، اما استرس سبب شد نتوانیم بازی همیشگی پرسپولیس را ارائه دهیم.

او درمورد اتلاف وقت بازیکنان الجزیره گفت:وقت تلف کردن کار تیم‌های عربی است و از دقیقه یک بازی امشب چنین کاری انجام دادند. خوشبختانه با گل سید جلال حسینی الجزیره را شکست دادیم و به مرحله بعد رسیدیم.

ماهینی درباره اظهارات هنک تن کاته، سرمربی الجزیره مبنی بر اینکه سید جلال حسینی "سوپرمن" نیست و یک نفره نمی‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد تصریح کرد: هم دیدند که کاپیتان پرسپولیس سوپرمن است.

او درمورد خوشحال شدن هواداران پرسپولیس از اتلاف وقتش در دقایق پایانی بازی تصریح کرد: رفتار بازیکنان الجزیره روی اعصابمان بود و می‌خواستیم حرکت آن‌ها را تلافی کنیم تا مزه اتلاف وقت را بچشند. فوتبال حرفه‌ای و جوانمردانه با اتلاف وقت سازگار نیست، اما بازیکنان حریف بار‌ها روی زمین افتادند.

مدافع پرسپولیس درباره غیبتش در فهرست ۳۵ نفره تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: برای دوستانم و تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم چراکه من یک ایرانی هستم. امیدوارم تیم ملی در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشد. با فوتبال می‌توان غم‌های مردم از بین می‌رود.

انتهای پیام/

اظهارات حسین ماهینی درباره دیدار پرسپولیس و الجزیره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار