فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر، بیش از 700 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان بهبهان کشف و ضبط شد.

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی خوزستان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به تداوم عملیات های مقابله با قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ، بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بهبهان با اشراف اطلاعاتی موفق شدند از انتقال محموله بزرگ موادمخدر توسط قاچاقچیان با یک دستگاه خودرو باری به عمق کشور مطلع شوند و بلافاصله به اجرای تور پلیسی و تشدید پوشش انتظامی منطقه اقدام کردند.

وی در ادامه افزود: با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد، در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی موفق به توقیف خودرو ایسوزو حامل مواد مخدر از نوع تریاک در محور سه راهی پل زهره و دستگیری یک متهم در این رابطه شدند.

سردار عباس زاده اذعان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان در بازرسی از خودرو باری موفق به کشف 735 کیلو گرم تریاک کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان به دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای در این رابطه اشاره و اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/گ

کشف محموله موادمخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.