مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از کسب رتبه سوم کشوری شرکت آبفای استان زنجان درمدیریت مصرف انرژی خبر داد.

کسب رتبه سوم کشوری شرکت آبفای استان زنجان درمدیریت مصرف انرژیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از کسب رتبه سوم این شرکت در ارزیابی واحد مدیریت مصرف انرژی خبر داد و افزود: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از بین ۳۶ شرکت آب و فاضلاب شهری در کشور موفق به کسب این رتبه شد.

 

جزء قاسمی افزود: ارزیابی‌های سالانه واحد انرژی نشان می‌دهد عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در زمینه مدیریت استراتژیک که با اهداف ماتریس به مدیریت انرژی می‌پردازند بیشتر و بالاتر از دیگر سازمان‌ها و نهاد‌ها بوده است.

وی بیان کرد که روند رو به رشد فعالیت دفتر انرژی شرکت باعث گردیده است که شرکت آبفای شهری استان با برنامه ریزی صحیح و مدیریت بهینه در مصرف انرژی جایگاه امتیازی خود را از امتیاز ۵۳ (از ۱۰۰ امتیاز ممکن) در سال ۸۴ به امتیاز ۹۱ در سال ۹۵ برساند.

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت:: بدیهی است کسب این جایگاه با توجه به اهمیت مدیریت مصرف انرژی در سال‌های اخیر و سیاست گذاری‌های کلان کشور در این راستا می‌تواند موفقیتی ارزشمند برای شرکت آبفا‌ی شهری زنجان و زمینه ساز پیشرفت‌های دیگر در این بخش می‌باشد.

جزء قاسمی خاطر نشان کرد: این نتایج در طول سال‌های گذشته بطور منظم و با شیب خوبی بهبود یافته و یا در سطح عالی حفظ شده اند که محصول برنامه ریزی‌های بلند مدت در شرکت می‌باشد و نتایج بدست آمده صرفاً برای کوتاه مدت نخواهد بود.

 

انتهای پیام/ع

جایگاه خوب استان زنجان در مدیریت مصرف انرژی

برچسب ها: بحران آب ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.