رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از شرکت بیش از 5 هزار نفر در آزمون جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل خبر داد.

قدرت اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت بخش معارف دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشت و درمان همزمان با سراسر کشور در 10 رشته قرآن کریم و در 30 حوزه محل برگزاری آزمون در اردبیل برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه 5 هزار و 627 نفر در این آزمون جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل شرکت داشتند افزود: هزار و 538 داشنجو، 116 اساتید، 3 هزار و 750 نفر نیز کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در این آزمون ثبت نام کرده بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افزود: استان اردبیل در بخش تعداد نفرات شرکت کننده در مجموع رتبه سوم کشوری و در بخش دانشجویی در رتبه دوم کشوری قرار گرفته است.

 اخوان اکبری با اشاره به اینکه در این آزمون 2 هزار و 200 نفر افزایش شرکت کننده نسبت به سال گذشته داشتیم افزود: از بین این شرکت کنندکان 100 نفر از هر بخش به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

وی افزود: بخش آوایی این دوره از جشنواره قرآن و عترت 14 تیر ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

جشنواره قرآن و عترت در اردبیل

برچسب ها: قرآن و عترت ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.