مدیر بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار و بازرسی ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان از امروز در این استان آغاز شد.

اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمدرفیع سلطانزاده مدیر بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، اظهار داشت: ۱۲۰ بازرس و کارشناس در قالب ۶۰ گروه در کنار ناظران افتخاری مجری طرح بازرسی و نظارتی ویژه این ماه مبارک در بازار‌های سیستان و بلوچستان هستند.

محمدرفیع سلطانزاده  ادامه داد: این طرح با هدف پیشگیری از هرگونه کمبود، افزایش غیرمنطقی قیمت کالا‌ها و خدمات، پایش مستمر بازار، توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع به موقع کالا و خدمات پر تقاضا اجرایی شده است.

وی افزود: رعایت درصد سود قانونی خرده فروشی و عمده فروشی، نصب برچسب قیمت، صدور فاکتور رسمی در مقابل فروش کالا و همکاری اصناف با بازرسان طرح نظارتی ویژه ایام مبارک رمضان الزامی است و رعایت نکردن این موارد تخلف محسوب و با متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

وی بیان کرد: تعزیرات حکومتی، مجمع امور صنفی و فرمانداری‌ها همچون سال‌های گذشته در اجرای طرح بازرسی ویژه ماه مبارک رمضان با این سازمان همکاری می‌کنند.

مدیر بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: مردم استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف شامل گرانفروشی، کم فروشی و احتکار مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان اطلاع دهند تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی شود.

انتهای پیام/ع

بازرسی ویژه ماه رمضان در سیستان و بلوچستان

برچسب ها: رمضان 97 ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار