سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: برد استقلال را به فوتبال تبریک نمی‌گویم بلکه آن را به تاج، سلطانی فر و کی روش تبریک می‌گویم.

قلعه نویی: برد استقلال را به سلطانی فر، تاج و کی روش تبریک می گویم/ حریف، بحرینی بازی کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار تیمش با استقلال تهران گفت: نباید به این فوتبال تبریک گفت بلکه باید به وزیر ورزش و مهدی تاج تبریک گفت. باید به سلطانی‌فر و تاج که از چنین تیم هایی حمایت می‌کنند، تبریک بگویم. در زمین نباختیم و از حریف فوتبال بحرینی دیدیم.

باید به حال این فوتبال گریه کرد

او ادامه داد: این بازی دست کم هفت دقیقه وقت اضافی داشت. داور باید دو بازیکن استقلال را اخراج می کرد و یک پنالتی هم برای ما می گرفت. در این وضعیت فوتبال تبریک ندارد بلکه باید به حال آن گریه کرد.

تیام و باقری باید اخراج می شدند

قلعه نویی خاطرنشان کرد: اگر امروز داوری از شرق آسیا قضاوت می کرد، عیار تیم‌ها مشخص می‌شد. به تیم استقلال تبریک می‌گویم اما به این فوتبال تبریک نمی‌گویم. فرشید باقری و مامه تیام باید اخراج می‌شدند و داور پنالتی روی بختیار رحمانی را هم‌نگرفت.

سر یک تیم مظلوم شهرستانی را بریدند و این برد را به سلطانی فر، تاج و کی روش تبریک می گویم.

او ادامه داد: زندگی و فوتبال ادامه دارد اما امشب سر تیم مظلوم شهرستانی را بریده و آن را حدف کردند. در یک هفته اخیر به من و ناموسم فحاشی کردند و امشب به پیروزی رسیدند. این پیروزی مبارک وزیر ورزش و مهدی تاج باشد. باید به پدر ورزش ایران تبریک بگویم، اما آن بالا خدایی وجود دارد و جواب رفتارشان را می دهد. ممکن است شکست دیر و زود داشته باشد، اما سوخت و سوز ندارد.

در مهار داور و تیام ناکام بودیم

قلعه نویی خاطرنشان کرد: اکنون استقلال پیروز شده است و بدون شک قلعه‌نویی هم خوب می‌شود دیگر بازیکنان ما حریف را نزده‌اند و صحبت‌هایی که مطرح می‌کردند به پایان رسید. البته در کنار سلطانی فر و تاج به کارلوس کی‌روش هم تبریک می‌گویم. امروز مردانه‌فوتبال بازی کردیم و بازیکنانم مردانه جنگیدند اما در مهار دو نفر یعنی مامه تیام و داور ناکام بودیم. به تیام تبریک می گویم چراکه فوتبال سطح بالایی به ایران آورده است. به داور هم به دلیل صعود استقلال تبریک می‌گویم.

سه روز پیش به باشگاه گفتم نامه بزنید تا برای این بازی از شرق آسیا داور بگذارند

سرمربی ذوب آهن درمورد احتمال ادامه حضورش روی نیمکت این تیم گفت: اجازه دهید 24 ساعت ریکاوری کنیم و پس از لذت بردن از این فوتبال تصمیم بگیریم. معرفت این نیست که سر تیم شهرستانی را ببرند. دیدید داور چه زیبا قضاوت کرد؟ سه روز پیش به باشگاه گفتم نامه بزنید تا از شرق آسیا داور انتخاب کنند. از همان سوتی که داور در دقیقه یک زد متوجه شدیم چه بلایی سرمان می آید.

حاضرید به مادرتان توهین کنند؟

قلعه نویی درمورد اینکه شاید برخی رفتارهایش سبب شده است تا هواداران استقلال به او توهین کنند گفت: درباره تماشاگرنماها بحث کردم. آیا شما حاضرید به مادر و ناموس‌تان توهین کنند؟

فوتبال استقلال مرا یاد بحرین انداخت

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اینکه دلیل بریدن سر این تیم چه بوده است، بیان کرد: استقلال وابسته به کجاست؟ تمام شد و رفت. مبارک‌شان باشد. فوتبالی دیدیم که یاد بحرین افتادم. ذوب آهن در یک بازی چهار گل خورد اما فوتبال بازی کرد. به الدحیل باختیم، اما فوتبال بازی کردیم. در عمرم ندیدم تیمی به این شکل بازی کند. این برد مبارک‌استقلال و آقایان باشد.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
با سلام آقا قلعه نویی قبل از بازی گفتید آقای کارلوس کی روش لیست 35 نفره زود منتشر کرد و به روحیه تیم تون ضربه زده در این صورت برای استقلال همین شرایط بوده باید طبق قانون فیفا باید در زمان مشخص لیست 35 نفره تیم ملی رد میشده این کار آقای کی روش برای احترام به قانون فیفا بوده پس گله ای به آقای کی روش نباید کرد و الان هم که شکست خوردید رئیس فدراسیون وزیر ورزش و سر مربی تیم ملی و داور بازی نحوه بازی استقلال همه چی رو مقصر میدوند ولی خودتون ذره ای مقصر نمیدونید آقای قلعه نویی واقعآ که جای تاسف داره
-
حسین
۰۹:۳۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام خدا قوت به استقلال تبریک تبریک تبریک تا صبح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
آقای قلعه نویی همیشه بعداز باخت دنبال بهانه س،تیمی که تا دقیقه 61سه تا گل میخوره جایی واسه دفاع کردن نداره،استقلال تیم شایسته زمین بود وبه حقش رسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
اقای قلعه نویی انصافا د ربازی قبلی توپی که به دست اقای چشمی خورد پنالتی بود فاصله بین دست و سر ایشان خیل کم بود واقای چشمی نفهمید که اصلا از کجا توپ امد.دیروز داور واقعا منصفانه قضاوت کرد کمی از این مربیان خارجی یاد بگیرید و شکستها راگردن بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
آقای قلعه نوعی شجاعیان و ابراهیمی به اون شکل مصدوم شدن نباید شیخ فخرالدینی و کی روش اخراج میشدن.
Iran (Islamic Republic of)
سپهر
۰۲:۵۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
این شفر عالیه باید بمونه و بس .
آخرین اخبار