سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از پیشی گرفتن آمار مرگ و میر مردان از زنان خبر داد.

پیشی گرفتن آمار مرگ و میر مردان از زنانبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با اعلام اینکه تعداد کل فوتی‌های ثبت شده در سال گذشته 376 هزار و 807 نفر بوده است، اظهار کرد: از این تعداد 209 هزار و 481 نفر مرد و 164 هزار و 966 نفر زن بودند.

ابوترابی با تأکید بر اینکه نسبت فوت مردان به زنان 127 مرد به ازای 100 زن است، افزود:‌ مهمترین علت مرگ و میرها بیماری‌های قلبی و عروقی(31.1 درصد)، بیماری‌های دستگاه‌ تنفسی(9.3 درصد) و سرطان‌ها و تومورها به میزان(10.5 درصد) بوده است.

سخنگوی ثبت احوال کشور در خصوص توزیع مرگ و میرها در شهرها و روستاهای کشور نیز گفت:‌ از کل مرگ و میرهای سال گذشته، نسبت فوت ثبت شده برای ساکنان شهرها 73.8 درصد و برای روستاییان 26.2 درصد بوده است.

انتهای پیام/

افزایش شمار مرگ و میر در مردان نسبت به زنان

برچسب ها: مرگ و میر ، ثبت احوال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
مسئولیت و فشار زندگی بر دوش مرد هستش و اگر مردی شاغل باشه درآمدش برای کل خانواده است اما اکثر زنهای شاغل درآمدشون فقط برای خودشونه
با استخدام زن ها رسما تیشه بر ریشه مردها بخصوص تکثیر جمعیت و بنیان خانواده زده شد. الان چندین میلیون جوان پسر بیکار خونه نشین شدن، درحالیکه اگر بجای خانم ها اینا میرفتن سر کار الان خانم ها تو خونه خانمی میکردن و به تربیت فرزندان میرسیدن و هیچ بیکارو فقیرو مجرد بالای ۳۰ سالو طلاقو ... نداشتیم.
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
والله از قدیم اینجوری بود تا الان از بابابزرگامون شروع شد تا الان .....همیشه مرد زود میمیره........جوش...غصه و هزار مشکل حتی سربازی .............ولی خانمها چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فقط استرس ازدواج و شوهر دارن
آخرین اخبار