به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آخرین بررسیها و آمارهای گزارش شده بر این موضوع تاکید می کند که طراحی جدید اپاستور روی دیده شدن و دانلود نرم افزارها و بازی ها تاثیر بسیاری گذاشته است.
بر اساس تحلیل سایت "techcrunch"، حدود 15 درصد کاربران از طریق "Browse" و مرور صفحاتی که در اپ استور با عنوان بازی و نرم افزار وجود دارد، برنامه ها را دانلود می کنند. اپ استور در آی او اس 11 شکل تازه ای به خود گرفت و قسمتی برای بازی ها و نرم افزار های به روز شده، پرطرفدار، بیشترین دانلود شده ها و ... طراحی کرد.
پیش از این و قبل از آی او اس 11، سهم نرم افزارهایی که به این شیوه در آیفون و آیپد نصب میشد، کمتر از 10 درصد بود. همچنان بیشترین سهم شیوه دانلود از اپ استور با میانگین 65 درصد به روش دانلود از جستجو برمیگردد. در ادامه تحلیل های سایت "techcrunch" آمده که بازیها در شیوه Browse بیشتر توسط کاربران دیده میشود در حالی که دیگر نرم افزارها از طریق جستجو شانس بهتری برای دیده شدن دارند.
در ادامه میتوانید نمودار تفکیکشده سایت "techcrunch" از این آمار و ارقام را مشاهده نمایید.
انتهای پیام/