مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت:استان سمنان رتبه نخست در کاهش مصرف پیک بار در تابستان سال گذشته را در کشور کسب کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان ضمن اشاره به شاخص های کشوری و جهانی مصرف برق گفت: شاخصه های مصرف برق در استان سمنان به 40 مگا وات میرسد که سهم بخش صنعتی 22 درصد است.

وی از مقام نخست استان سمنان در کاهش پیک بار مصرف برق در تابستان سال گذشته در کشور خبر داد و افزود: سهم بزرگ این کاهش بار به بخش صنعت اختصاص دارد که این امر با مشارکت آنان صورت گرفته است.

موسوی زاده تصریح کرد: این ارزیابی کشوری منجر به ارائه تخفیفات به مشترکان صنعتی با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان به راهکارهای کاهش پیک بار مصرفی برق اشاره کرد و اظهار داشت: جابه جایی شیفت کاری از روز شنبه به جمعه، استفاده از ساعات با پیک کمتر  در بهینه سازی مصرف برق کمک به سزایی در کاهش پیک بار دارد.

وی افزود: پیک های بحرانی استان از ساعات 11 الی 15 در ماه های تیر و مرداد است که مشارکت و همکاری بخش صنعت با توجه به راهکارهای ارائه شده حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ ذ

پیک های بحرانی استان سمنان از ساعات 11 الی 15 در ماه های تیر و مرداد است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.