در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) چند برنامه در بیت تاریخی ایشان برگزارمی شود.

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  جلسه هماهنگی برگزاری ارتحال امام خمینی (ره) در خمین شهر زادگاه ایشان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

برگزاری شورای اداری مشترک استان مرکزی و با شهرستان با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار مرکزی، مدیران کل استان و همچنین مدیران شهرستانی در عصر روز چهاردهم خرداد از جمله برنامه‌های مطرح شده در این جلسه بود که قرار است در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در بیت تاریخی ایشان درخمین برگزار شود.

همچنین سیاه پوش کردن و غبار روبی بیت تاریخی امام خمینی (ره) از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای برگزاری شکوهمند سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در خمین است.

تجدید بیعت روسای حراست‌های ادارات کل استان مرکزی با امام خمینی (ره) در خانه تاریخی ایشان، استقرار ایستگاه صلواتی، ورود کاروان هزار نفری استان مرکزی به خمین در روز ارتحال ازدیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای آیین بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در خمین است.

طهرانی فرماندار شهرستان خمین در این جلسه گفت: تعمیق و تبیین اندیشه‌های ناب معمار کبیر انقلاب اسلامی در آیین‌های ارتحال آن پیر سفر کرده برای نسل جوان ضروری است.

طهرانی افزود: برگزاری آیینی متناسب با جایگاه امام خمینی (ره) همزمان با بیست و نهمین سالگرد ارتحال ایشان ادای دین به بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس همه مسئولان اجرایی و کمیته‌ها تلاش کنند آیین‌های ارتحال امام در زادگاه بنیان گذار انقلاب اسلامی باشکوهتر از هر سال برگزار شود.

انتهای پیام/ج

جلسه هماهنگی برگزاری ارتحال امام خمینی (ره) در خمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.